Pazartesi okuldan sonra
Bu sene çok çalıştım ve Moda Okuluna gitmek istiyorum. Çünkü çizimlerim çok güzel ve artık aileminden de baskısından kurtulmak istiyorum çünkü Moda Okulları genellikle yatılı oluyor yuppi! işin en güzeli de bu ya...
Salı okulun kantininde
Yanımda Hira var. Kendisi EBF'm olur. EBF ( en best friend) olan iki kişiden biridir.Diğeri ise İrem ama O burada değil. Kendisi çizim dersinde. Yani öğretmenlerimiz aynı değil.
Salı, akşam
Anneme moda Okulu fikrimi açıkladım ve bummm!!! Hayaller suya düşer.Annem tabikide hayır dedi.Olmazmış.Bu evde ona kim yardım edecekmiş.Annemden de ümitsiz cevap aldığımı göre sıra babamda idi.Babama söyledim ve olabilir dedi.Yani ''olabilir = evet '' demek.Babam annemi ikna ederse sorun çözüldü. Yuppi !!!
Çarşamba,sabah
Öğretmenim çizimimi beğenmedi.Halbuki 4 gün boyunca bu çizimle uğraşmıştım.Anneme söylesem olmaz.Neden derseniz de;çünkü annem beni Moda Okuluna göndermez, hem çizemiyorsun birde oraya mı gideceksin der.Bundan eminim...
Çarşamba,Okuldan sonra
Eve gelince babam annemi ikna etmeye çalışıyordu. Sessizce dinledim. Ama tekrar başarısız.Acaba ne yapmam gerekiyor diye düşünürken odaya annem girdi.''Gerçekten gitmek istiyor musun?'' dedi.Bende ''Evet'' dedim.Annem ise ''Tamam gideceksin ama notların düşerse ve artık çizim yeteneğini kaybedersen geri gelirsin ona göre...''dedi.
Perşembe,okulda
Hira ve İrem ile bu konuyu paylaştım.Onların aileleri de izin verip vermemek arasındaymış.Ben izin aldığım için çok mutluyum. Hiralarda durum şöyle gelişmiş; annesine söylemiş kabul etmiş,babasına söylemiş kabul etmiş ama ablası kabul etmemiş kardeşi olmadan yapamazmış.Umarım bizimle oda gelir. Ama ablasını ikna edebilmeyi başaracağını düşünüyorum.Umarım dediğim gibi olur.İrem ise daha iyi. İrem'in babası izin vermiyor. Ama karne notları iyi gelirse gelebilirmiş ve İrem başarılı biri.Yani EBF'lerim ve ben Moda Okuluna gidiyoruz. Yuppi !!!
Perşembe, akşam
Annem mutfakta yemek hazırlıyordu ve bende yanına gittim. Okul hakkında konuştuk.irem ve Hira'nın durumunu anneme de anlattım ve keşke anlatmasaydım diyorum.annem İrem ve Hira gitmezse benim de gidemeyeceğimi söyledi. Pufff... Şu anda odamdayım ve kendimi yatağıın üzerine attım. İrem ve Hira umarım gidebilirler...
Cuma,Okulda
Ve mutlu son denilebilir çünkü ailelerden izin alındı.Cumartesi günü veli toplantısı olacakmış ve pazartesi günü de karneler veriliyor . Yani okula kayıt edileceğim.Hira ve Iremde tabii...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moda Okulu
Ficção Adolescente3 genç kız... Moda hayalleri... Arkadaş ihaneti... Sevgililer... Acaba Alçin bunların hepsiyle baş edebilecek mi ?