Co se stalo dál?

915 27 1
                                    

Potom, co Clarke odešla z Camp Jaha zamířila do lesů a pořád přemýšlela, jestli bylo správné odejít. Ale rozhodně věděla, že se tam teď nevrátí a tak jí nezbývala jiná možnost, něž jít za Lexou a přijmout její nabídku, aby šla s ní. Šla za člověkem, kterému věřila a on ji potom zradil. Co, ale jiného měla dělat, když se nemohla ostatním v Campu podívat do očí, aniž by si nevzpomněla, co udělala, kolik lidí kvůli ní zemřelo a že už nikdy nebude tak nevinná jako dřív.

Lexa se divila, že za ní Clarke potom všem přišla, ale byla ráda, že jí nic není a přijme její nabídkou odejít s ní do hlavního města Polis. Tak se spolu a s několika dalšími groundery vydali na cestu.

Mezitím v Camp Jaha

Zatímco Clarke se vydala s Lexou do Polis, tak ji všichni z campu hledali, kromě Bellamyho, který věděl že odešla a možná nikdy se nevrátí, kvůli tomu co SPOLU v Mount Weather udělali. Ale on stejně věděl, že Clarke znovu uvidí, ať už to bude ta týden, měsíc nebo rok a do té doby se bude snažit, aby až přijde ji bylo odpuštěno a aby si odpustila sama.

Polis

Clarke s Lexou strávila několik týdnů. Začala ji zase věřit, ale pořád musela myslet, co se děje v Campu, jak se má máma a jestli je Bellamy v pořádku. V Polis se měla dobře, sice pořád cítila zodpovědnost za to, co udělala, ale aspoň jí to nikdo nepřipomínal.

Clarke se po nějaké době rozhodla, že se vrátí, protože jí chybí domov a přátelé. Ale když odcházela, tak ji někdo napadl a ona skončila zraněná v místním lékařském zařízením. Lexa ji přemluvila, aby ještě nějakou dobu zůstala, že to pro ni samotnou není venku bezpečné. A protože Clarke bylo s Lexou dobře, ještě svůj návrat domů odložila, ale čím déle zůstávala, tím více chtěla domů, aby mohla vidět své přátele a ujistit se, že jsou v bezpečí.

Camp Jaha

Už je to pár týdnů, co odsud Clarke odešla a stejně jí Abby a přátelé pořád hledají a taky proč ne, vždyť ji mají rádi a neobviňují ji za to, co udělala. Udělala to, aby je zachránila. Bellamy pořád doufá, že se brána otevře a Clarke přijde živá a zdravá.

Polis

Clarke se rozhodla, že se konečně vrátí a nic ji v tom nezabrání.

Jde za Lexou, oznámit jí svoje rozhodnutí "Lexo, rozhodla jsem se vrátit domů." "Kde je doma?" zeptala se jí Lexa a podívala se jí do očí "Tam, kde jsou mý přátelé." odpověděla jí a připravovala se k odchodu, když v tom na ní Lexa pohlédla smutnýma očima a řekla "Tam, kde je Bellamy..." Clarke se jí podívala do očí chytla ji za paži a řekla "Ano, Bellamy je taky můj přítel." " Záleží ti na něm?" zeptala se Lexa a sklopila svůj zrak do země. Clarke bez váhání odpověděla "Jistě, že mi na něm záleží. Záleží mi na všech mých přátelích." Obě dvě byly potichu, aniž by se na sebe podívaly. Ticho prolomila Lexa "V případě, jestli pojedeš.....Tak pojedu s tebou, nemůžu tě přece nechat jet samotnou." "Pojedu a děkuju." usmála se Clarke a uvědomila si, že brzo uvidí své přátele, svoji mámu a Bellamyho...









BellarkeKde žijí příběhy. Začni objevovat