Po dlouhém výtání se všemi přáteli a dalšími lidmi se Clarke vydala do svého pokoje - no pokoje, spíše taková malá místnost s postelí. - Pokoj vypadal úplně stejně jako předtím než odešla, ale něco přece bylo jenom jiné. Ona. Ona byla jiná. To co se stala na Mount Weather ji změnilo. To, že kvůli ní zemřelo tolik lidí, si bude sebou nést po zbytek svého života.
Sedla si na postel a přejela po nově vypraném povlaku. Tohle si snad ani nezasložím, pomyslela si. Před očima pořád viděla ty mrtvá těla všech lidí. Mužů, žen a dětí. Zabila jsem nevinné děti, kteří za nic nemohly. Ty strašné vzpomínky se jí zase vrátily. V Polis jí skoro nic nepřipomínalo, co musela udělat, aby své lidi zachránila, ale teď a tady si na to vzpomněla skoro na každém kroku hlavně, když byla sama.
Ze jejích myšlenek jí vytrhlo zaklepání na dveře. Než stačila odpovědět, dveře se otevřeli a za nimi stál Bellamy. ,,Tak co jak je?" zeptal se. Clarke se jen tak polovičatě usmála a odpověděla: ,,Dobrý....Jsem zpátky, takže jsem asi šťastná." ,,Asi?"
Nevěděla, jak na tohle má odpovědět. Jsem šťastná, že jsem zpátky? Tuhle otázku si dokola pokladala, i když věděla, že na ni nemá odpověď. Myslela si, že 2 měsíce je dlouhá doba na to, aby se mohla vrátit, ale ještě nebyla připravená. Ještě se bála.
,,Bellamy, myslíš si, že je dobře, že jsem zpátky. Jako jsem ráda tady, ale pořád se tu tak nějak necítím. Víš co myslím? I když mi většina lidí odpustila, teda nevím to jistě, ale já..." v půlce věty ji Bellamy přerušil, jakoby věděl co chce říct. " Ty sis to neodpustila. Věř mi, vím o čem mluvíš. Jak bys mohla, když umřelo tolik lidí kvůli tobě. Tuhletu otázku si pokládám každý den. Odpustím si někdy?"
,,A odpověď?" zeptala se Clarke netrpělivě. Bellamy hlasitě vydechl,zklopil zrak ode mě a začal se dívat na zeď naproti nám. Co na ní asi vidí tak zajimavého? Odpověď? Pomyslela si Clarke.
Bellamy něco zamumlal, moc jsem tomu nerozuměla, ale přesto jsem věděla, co odpověděl ,,Nikdy..."
Chtěla jsem se omluvit, že jsem strašně, strašně, strašně dlouhou dobu nic nevydala. Tak snad se polepším a budu to nějak zvládat. Takže ještě jednou se moc, moc, moc omlouvám. A jinak jak si užívatáte prázdniny?
ČTEŠ
Bellarke
FanfictionBellamy & Clarke FanFiction o páru Bellarke z The 100. Ušli už kus cesty. Od doby, kdy chtěl Bellamy uříznout Clarke ruku, až po dobu, kdy se loučili v Jaha Campu. #Ať se znovu setkáme (May we meet again) Budu navazovat na konec 2. série.