#17 silné slová

1.2K 125 13
                                    

Na mojom profile je nový príbeh!!! Hlavne pre tych,čo čítali Stalkera.

PS: s týmto dielom nie som moc spokojná,no nechcem vás nechať čakať další týžden

Louist91
Som na ceste

Me
Pohni si

Louist91
A čo,že si tak zmenila názor

Me
Je tu

Louist91
Kto?

Me
Kto asi! Harry tu je,je tu a čumí na mňa

Louist91
Som tam za 5 minút,len vydrž

Me
Nemôžeš rýchlejšie?

Me
Stále sa na mňa pozerá. Veď on ani nežmurká, Louis!

Louist91
Už som od tial len 2 bloky

Me
Dobre,ďakujem,Loui. Neviem,čo by som bez teba robila

Louist91
A čo tie tvoje kamarátky

Me
Boli tu skôr ako ja,takže sú,milo povedané,spoločensky unavené a tancujú s cudzími chlapmi

Me
Okrem jednej,tá je len ožratá

Louist91
Som tu,prídi von

Hneď ako som to prečítala som vystrelila z môjho miesta doprevádzaná opileckým mumlaním Jade a Haroldovým pohľadom,ktorý ma bodal do chrbta.

Trasúcimi rukami som zatlačila do dverí a to už som videla Louisovu typickú rifľovú bundu. Vďakabohu.

"Ahoj," pozdravila som nervózne.

"Ahoj,Alli," zovrel ma v pevnom objatí.

"Vezmi ma domov," povedala som mu do ramena.

"Čo?"

"Prosím,nenechávaj ma tu," zopakovala som s nádejou v hlase.

"Tak to nie mladá dáma! Žiadne zbabelé utekanie. Nie si kurča,čo sa vzdáva. Ty pekne naklusáš dnu,postavíš sa pred chlapca,ktorého miluješ a flusneš mu do ksichtu," povzbudivo sa usmial,ale jeho oči boli vážne.

"Ja ho nemilujem," aspoň myslím,nikdy som nikoho nemilovala.

"Dobre vieš,že áno. To,že si to nechceš priznať,neznamená,že to nie je pravda,"

"Proste tam nejdem. Možno ho mám veľmi rada..."

"Miluješ ho," prerušil ma.

"....ale on mňa nie,má teraz Candle a o mňa viac nestojí,"

"Za prvé,s Kendall si začal len preto,lebo si ho odmietla. Za druhé,je to Kendall,nie Candle,ikeď trocha vyzerá ako sviečka.
A za tretie,ideš tam aj keby som ťa mal odniesť," a tak aj spravil.

Pretlačil nás oboch cez dvere a potom miestnosťou plnou ľudí išel,so mnou na rukách, rovno k Harrymu,ktorého oči teraz behali medzi mnou a Louisom.

"Rýchlo si ma vymenila," odfrkol si Harold,ktorý už nebol úplne triezvy.

"Čo si to o mne myslíš? To,že ty si začneš s nejakou vychrtlinou neznamená,že ja na to skočím s tvojim najlepším kamarátom," zakričala som.

"Tak prečo ťa nesie v náručí? Nestačí,že si zlomila moje srdce,teraz mi ešte ukradneš aj kamaráta?" Zahučal on. Louis ma vtedy položil na zem a jemu ukázal prostredník,potom odišiel. Nechal ma tu samú.

"Nehovor mi o zlomenom srdci,ty máš teraz inú,"

"Ty si ale opustila mňa," opáčil.

"Nie,ty si sa mi neozval. Každý deň som ti písala a premýšľala,čo som spravila zle a ty si medzi tým chodil s niekym iným,"

"Čo si spravila zle? Povedal som ti,že ťa ľúbim a ty si vraj nebola pripravená. Celý večer ma to užieralo pozerať sa na teba,ako si spokojne užívaš naše rande,kým som vedel,že mi to nikdy nebudeš opätovať," nahrnuli sa mi slzy do očí. Hlúpa citlivá Allison!

"Nerozumiem,v ten večer si vyzeral štastný,ja som teda bola. Bol to totiž jeden s najlepších dní v mojom živote. Možno som ešte nebola schopná povedať ti,čo cítim,ale aj Louis si všimol,že ťa sakra milujem!" Posledné slová zo mňa vypadli.

"Ty ma čo?" Vyzeral zmätený. Trúfam si povedať,že v tú chvýlu všetok alkohol z jeho krvi vyprchal.

"Už to tak bude," zamumlala som.

"Nie,zopakuj to,chcem to počuť,"

"Milujem ťa Harold," zakričala som na celý klub a potom pritiskla pery na jeho. Bozk mi opätoval a ja som nemohla byť šťastnejšia. No potom som si spomenula na Kendall. On má teraz dievča,ktoré má rád a mňa už urcite neľúbi. Nemôžem mu stáť vo vzťahu,aj keď k nemu cítim to,čo cítim.

Rýchlo som sa odtiahla a utekala von. Cestou som vrážala do neznámych ľudí,ale aj do Perrie,ktorá na mňa začala vykrikovať otázky. Nemohla som zataviť. Občas je jednoduchšie nechať veci ísť a utiecť,ako im čeliť. Aspoň to menej bolí.

A teraz to konečne splním. Povedala som si to už veľakrát,ale teraz som si istá. Zabudnem na Harryho a vymažem ho zo svojho života.

--
Ja viem,diel je krátky a nie moc dobrý,ale aj tak dúfam,že sa Vám aspoň trocha páčil. Mne to proste nejde písať,mimo správ...

Vote&coments

Snapchat [Harry Styles] completed✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat