Pesnička k dielu; Blink-182 I miss you (nemá to žiadny hlbší význam,ale akurát mi hrá)
-----------------------------
Mlčím.
Mlčím príliž dlho."Aká je odpoveď?"
"Harry,som si istá všetkým,čo k tebe cítim,ale svadba? Nie je trocha skoro?"
"Zásnuby nie sú svadba,Lis," usmial sa,akoby vedel,že predné takto odpoviem. "Môžeme byť zasnúbený aj niekoľko rokov,len chcem aby si na prste nosila túto predraženú čačku,"
"Koľko ťa to stálo,Harold!" Moja pozornosť stojí za nič.
"Nič,len som žartoval," zasmial sa,"mám ho od babky,tiež ho nosila,"
Môžem vôbec povedať nie?
Slza mi stiekla z oka a ani som si nevšíma,že celá Haryho rodina nás pozoruje...samozrejme,že o tom vedeli.
Prikývla som.
"Allison," pošepkal moje meno a zatočil ma vo vzduchu. Smiala som sa.
Vždy som bola proti záväzkom a hlavne takýmto unáhleným. Ale čo sa dá robiť? Vybrala som si Harryho Nie že by o mňa niekto iný zakopol) a zdá sa,že aj on si vybral mňa.
"Povedz to," chytil ma za ruky,hneď ako ma bezpečne postavil.
"Čo?" Usmiala som sa.
"Povedz,že si ma vezmeš,"
"Raz Harry,raz si ťa vezmem. Doteraz ti bude musieť stačiť toto,"
"Nič viac nežiadam," jemne ma pohladil po líci a mnou prebehla triaška,"zatiaľ," a pobozkal ma tak,ako nikdy v živote.
"Takže je to oficiálne," pribehla Anne,"dole v pivnici mám pálené od starkej,idem tam,"
So strachom v očiach som sa pozrela na Harryho a on sa len zasmial.
"Nemáš sa vôbec čoho báť,Louis to všetko vypije,"
"Louis?" Zabudovala som sa.
"Jasné,prídu aj s ostatnými,"
Me
Vy ste o tom vedeliLouis
Myslíš,že na toto všetko by Harry prišiel sámLouis
Som doktor láska a pomáham mladým páromLouis
Oh, a odkáž snubencovi,že mi dlží 20 000Me
Čože?Louis
SrandaLouis
Len mu povedz,nech príde otvoriť ;)Me
Idem ja! :DLouis
Myslel som si***
"Ťaže vy ste to všetko naplánovali?" Spýtala som sa znova."Alli-Allison, hovorím ti to už po ôsme," štikútka Gemma a ukázala sedem prstov, "Harry je idiot,ale lúbi ťa, no a my ťa neľúbime,ale nie sme idioti," tato veta nedáva vôbec zmysel.
"Ja ju ľúbim," povedal Louis.
"Aj ja," vykríkol Liam spoza gauča.
"Aj ja chcem," pridal sa Ni.
"Škoda,že už som zadaná," zasmiala som sa a pozrela sa na môjho spiaceho snúbenca-bože,ako zvláštne to znie- ktorý spal na kresle,pretože sa rozhodol,že dnes piť nebude.
Myslím,že to ma prekvapilo viac,ako celá vec so zásnubami.
***
Tie diely idú dolu vodou :/ ale je to asi tým,že som akosi prestala mať rada Haryho :/ chcem to čo najrýchlejšie dopísať,pre tych,čo to ešte čítajú :/
ČTEŠ
Snapchat [Harry Styles] completed✔️
Fanfiction[COMPLETED] Harry a Allison..majú toho spoločného viac ako sa zdá. Me: Okamžite prestaň Harold,lebo ti zakrútim všetkými tvojimi štyrmi bradavkami Klasický texting príbeh,ktorý je predsa trocha iný. Original sory by- @Herondale_Stark -All rights re...