Bože ja neverím,že sa už stretnú!!! 😂😂
Me
Sakra Harry už som tu!Me
Rozmyslela som si toMe
Nechcem ťa vidieťHarry
Neskoro :*Harry
Chceš,len si nervózna,ale neboj....Harry
AJ JA SOM!Me
Nemáš byť prečo -.- ale ja ánoHarry
Ale,čo ak sa zľakneš,keď ma uvidíšHarry
Alebo horšie,dopadneš?Me
Vidíš! To je to,ja neviem ako vyzeráš xOHarry
Zato ja viem,aká si škaredáHarry
Prepáč,keď som nervózny,tak urážamHarry
Chcel som povedať,že sa nemusíš báť,lebo máme svoje slovoMe
Ktoré je mimochodom hlúpeHarry
To je,asi ho nepoviemMe
Porušuješ dohodu?!Harry
Ty si začala,že nie je pekné *tvári sa nevinne*Me
Máš pravdu..:/ môžeš ho zmeniťHarry
Fajn :DHarry
Nebudeme mať žiadne! Spoznáš ma LisMe
SkveléMe
Keď ťa konečne uvidím,tak ťa zabijem!!Harry
Sama tomu neveríš,na to ma máš príliš rada xxMe
Pravda :)Me
Už musím Harry (a ty tiež) ZAČÍNA SA TO xxTelefón dom vypla a schovala do predného vrecka mojich čiernych nohavíc. Posadila som sa na svoje miesto v prvej rade a pozrela na pódium,kde práve prichádzal Olly Murs,ktorý tento rok moderuje.
Každé jedno vystúpenie som bola nervózna a skoro vôbec ich nepočúvala. Rozmýšľala som nad Harrym a nad tým,či vôbec príde. Robil si zo mňa žarty,alebo je naozaj tu? A ak tu je,prečo sa mi stále neozýva? Prečo som ho ešte nestretla?
"Toto boli naši vyvolený,od teraz si ich budete vyberať vy a len vy budete určovať,kto opustí dom porotcov," halou sa rozoznieval hlas Caroline,ktorá to tu taktiež uvádza.
"X-Factor je Show,ktorá hľadá najlepších spevákov,ktorím potom plní sny,ako napríklad mne," zasmial sa Olly,ktorý si prevzal mikrofón. "Aj tejto skupine,ktorú každý z vás určite pozná,práve táto súťaž zmenila život. A teraz sú tu,aby vám zaspievali ich novú pesničku,vám ako prvým,pretože práve vy ste ich dostali tam,kde teraz sú. Privítajte One Direction!" Na pódium vtrhli 4 chalani a medzi nimi aj Harryho idol,čož mi pripomenulo,že sa mi stále nenapísal a ani sa mi neukázal.
Me
Harry! Máš tu Stylesa a MŇA!!!!!!!!Nič. Žiadna odpoveď.
"Hmm...hej,ako už bolo povedané,zaspievame našu novú pesničku,ktorú zložil tuna Hazza,takže myslím,že by k tomu chcel niečo povedať ," Liam sa vôbec nezmenil,stále je rovnako poctivý a rovnako hanblivý,ako si ho pamätám.
"Za poslednú dobu som neodrhol nos od mobilu-" začne.
"Potvrdzujem!" Zakričí Louis a všetci sa zasmejú.
"Ďakujem...poslednú dobu som neodrhol
nos od mobilu a práve to ma inšpirovalo napísať pesničku,viem,znie to divne,ale akosi som to slúbil," nadýchne sa. Toto je nové,Harry nikdy nebýval nervózny. "Chcel by som ju venovať tej,pre ktorú bola napísaná. Lis. Dúfam,že ma spoznáš," vezme talefón,potom začne spievať a ostatný sa pridajú.Harry
Dúfam,že ma spoznášMôj Harry je je Harry Styles. Keď si teraz spätne prehrajem všetky naše správy,dáva zmysel,ale prečo som na to neprišla? Pretože je to nereálne!!
Me
Týmto vlastne vyhynul další NiallOdpovedala som hlúpo.Neviem ako sa mám zachovať,pretože toto všetko mení,už viem s kým som si po celú tú dobu písala,nenápadne flirtovala,uťahovala si. A ja neviem,či sa mi to páči.
***
Viem..koniec je divný 😈😇 ://
Dúfam,že sa Vám diel páčil (keď už som ho vydala😂😂)
A..hmm...no..užite si víkendV sobotu budem snapovať,takže kto ma nemáte dakfejs69nikol (to meno pekne ľutujem😂😂)
Viedo: ja neviem proste -I work in the bakery 😂😂
Vote&coments
ČTEŠ
Snapchat [Harry Styles] completed✔️
Fanfic[COMPLETED] Harry a Allison..majú toho spoločného viac ako sa zdá. Me: Okamžite prestaň Harold,lebo ti zakrútim všetkými tvojimi štyrmi bradavkami Klasický texting príbeh,ktorý je predsa trocha iný. Original sory by- @Herondale_Stark -All rights re...