#20 muahaha

1.1K 86 13
                                    

Diel je 13,alebo 15+...asi je to jedno.. 😂😂 úprimne,písalo sa mi to tažko a inšpirovala som sa 50SOG/D/F,ktoré som čítala asi viac,než je zdravé../užite si part :D

Tákže..?" Pozrel sa na mňa Harry so zatajeným dychom.

"Leo je fakt pekný,"

"To je všetko?" Zamračil sa.

"Tá loď bola vážne priestranná. Kto by povedal,že tam budú mať autá," tá časť,keď sa spolu vyspali bola jediná,ktorú som neprespala [1]. Vlastne sa to ani nedalo,pretože Harry nadšene kričal na obrazovku a pevno stisla moju roku.
Je jasné,kto je v našom vzťahu muž.
Teda..ak by sme nejaký vzťah mali.

"Vedel som,že to budeš milovať," jasné.

"Bolo to prekvapivo fajn,naozaj som som to užila. Vzrušujúce," kýval som trápne hlavou.

"Viem,že si zalomila hneď na začiatku," zasmiala.

"To teda nevieš,príliž si to prežíval. Vážne Harol,koľkokrát si to videl?"

"Sú veci,ktoré miluješ a nikdy sa ti nezunujú," jeho zelené kukadlá sa upierali do mojich očí a ja som cítila zvláštne napetie. Príjemné napetie.

"Harry," vydýchla som.

"Lis,"

Odrazu pocítim nával horúčavy a chvenie na všetkých správnych miestach. Len Harry,ikeď si to nerada priznávam,ma dokáže vzrušiť len jedným slovom.

Položím sa na operadlo gauča,aby som neskolabovala.

Uprene na neho hladím a pre teraz nechávam voľnosť všetkým mojim citom.

Chytí ma za boky,prsty strká za pás mojich džínsov a rozopína mi gombík.

Potmehútsky sa na mna pozrie spod mihalníc,usmeje  sa a stiahne mi nohavice.

Skopnem ich zo sedačky a som šťastná,že mám dnes na sebe jedny z mojich krajších nohavičiek,chytí ma za stehná a nosom ide od hora až dolu.

"Ľúbim ťa Lis," povie a pobozká ma tam.

Potom mi začne vyťahovať tričko a ja som prekvapená,že sa vôbec nehanbím. 

Presunie sa tak,že stojí predponou a ja mu pomaly stiahnem nohavice spolu s boxerkami,on si zatiaľ vyzlečie tričko. Zhlboka sa nadýchnem.

"Si si istá?" Spýtal sa ma,pretože vie,že moje skúsenosti nie sú nalepšie. Vlastne žiadne.

"Stopercentne,"

Preniká do mňa dvoma prstami a zákrúži nimi. Je to taký zvláštny pocit,no zo zavretými viečkami sa mu podávam.

Po chvýli prestane a ja začujem zvuk trhania fólie,potom kľačí medzi mojimi nohami,ktoré ešte viac roztvorí.

Ponára sa do mňa a slastne zavdychá a ja s ním. Pevne ma chytí a tentokrát do mňa vrazí silnejšie. Výkríknem.

"V poriadku?" Uisťuje sa.

"V najlepšom. Hlavne neprestávaj," jemne sa zasmeje a pokračuje.

___________________
[1] ja som Titanic nikdy nevidela a moja kamarátka mi to tu opisuje,ale vážne...sorry,ak to je zle ja vážne netuším,čo sa v tom filme deje

Pardon,že je diel krátky,ale som zahanbená.

Vote&coments

Snapchat [Harry Styles] completed✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat