Tepat pukul 6 petang...
Ji Hyo dan Ga Young mula mengemas dan berjalan kearah pintu tiba2 tangan jihyo disambar Ji Hyo dan Ga Young menoleh. Dan itu adalah kai. Ga Young tergamam.
Kai: Ga Young suruh chanyeol hantarkan kau. Aku nak hantar noona.
Jihyo: aku tak nak lah! *meronta*
Kai: noona...!
Jihyo: aku tak nak!!!
Kai terpaksa menarik jihyo ke perut kereta.
Kereta mereka hilang dari perkarangan. Selang beberapa minit, barulah chanyeol turun.
Chanyeol: jommm noona
GaYoung: Jihyo tak de dia balik dengan kai.
Chanyeol: hah? Kai? Ermmm tak pe lah. Jom saya hantar awak.
Gayoung: nae..
Senyuman di bibir gayoung tidak pudar. Tak sangka dia sekereta dengan orang yg disukai nya.Di kereta kai...
Jihyo: kau nak apa lagi?
Kai hanya diam dan fokus memandu.
Tiba di suatu tempat.
Jihyo: taman?
ya taman... taman dimana saksi pertemuan,percintaan dan perpisahan mereka.
Jihyo: kenapa kau bawa aku ke sini?Aku? Kau? Kasar nya bahasa...
Selama ni cuman.. noona kai..Kai: noona... kai nak noona balik kepada kai.
Jihyo: hah? Balik? Aku tak salah dengar?
Kai: mianhae noona...mian sangat sangat...
Jihyo: kau ingat dengan maaf kau akan terobat luka di hati ku? Tidak kai. Selama 4 tahun noona rawat luka ni. Tau tak betapa sukarnya noona hidup tanpa kai. Tapi noona cuba terima kenyataan yg kai dan noona dah putus. Dan bila noona dah berjaya lupa kan kai dah berjaya obatkan luka dihati noona. Tapi kai muncul semula. Luka di hati noona di kembali berdarah kai.
Kai: mian noona... kai tak sengaja buat noona menderita.Jihyo: dahlah kai noona dah lama maafkan kai. Tapi nonna tak nak lagi bercinta dengan kai. Cukup cukup lah noona menderita. Noona dah lupakan kai. Noona dah anggap kai macam adik noona sendiri.
Kata kata jihyo sebelum berlalu pergi. Kai hanya membiarkan kelibat jihyo menghilang dari pandangannya. Memang salahnya. Jika dulu dia dan jihyo berhubungan jarak jauh pasti semua ni takkan terjadi.
Kai; mian noona...
Kata kai perlahan sambil menitiskan airmata.Di apartment jihyo...
Kelihatan chanyeol dan gayoung sedang menunggu di hadapan pintu apartment jihyo. Sebaik sahaja melihat kelibat Jihyo chanyeol berlari mendapat kan gadis itue.Chanyeol: noona!!!
Jihyo: eh chanyeol.. *kesat airmata*
Chanyeol: apa yg kai buat dengan noona sampai noona menangis ni?
Jihyo: tak de apa apa lah.. jom lah masuk. *buka pintu*
Chanyeol&gayoung: *masuk*
Chanyeol: noona dan kai kemana tadi?
Jihyo: ke... ermm...ke...ermm ke..restoran. kai belanja noona makan.
Chanyeol: owwhhh.. ehh, noona sakit telinga ke?
Soal chanyeol sebaik sahaja melihat jihyo mengusap telinga nya.
Jihyo: sakit sikit je. Sebab teriakan Chen tadi.
Chanyeol: owhhh...hehehe
Gayoung: amboii, bukan main mesra lgi dorang. Dorang tak tau ke yg aku ada depan dorang ni? Takkan dorang tak nampak aku kot *cakap dalam hati*Chanyeol; noona... gayoung chanyeol gi dulu bye.. annyeong jumpa esok...
Chanyeol pun keluar dari apartment Ji Hyo dan menuju ke kereta nya.#skip di dorm exo..
Kelihatan kris dan suho sedang menunggu Chanyeol.
Kris: kau kemana tadi?
Chanyeol: hantar noona.
Kai: jangan tipu aku tadi yg hantar noona.
Chanyeol: hantar Ga Young.
Suho: bukan kai ke yg hantar dorang.? Kalau kai hantar noona maksudnya kai tumpangkan sekali Ga Young.
Chanyeol: dia tak hantar ga young hyung dia hantar noona je. *kebiliknya*
Kris dan suho memandang kai tajam. Kai hanya tersengih.Di apartment jihyo...
Setelah gayoung balik ke apartment nya. Ji Hyo merebahkan diri nya di katil empuk .
Mengenang kisah tadi. Dia mendengus nafas kasar.JIHYO P.O.V
Aku memandang siling kosong .aiks! Asal muka kai pulak ada dekat siling tu? Aish! Dulu aku harap sangat lepasni aku tak dapat jumpa kai lagi. Hati aku rasa sakit bila melihat mukanya. Tapi macam mana kalau aku terus kerja kat dorm exo tu? Takkan aku nak hadap 24 jam muka kai? Tak pe... kalau dia ada aku buat buat tak nampak lah. Haish! Baik aku tidor esok ke kerja lagi. BTW aku kene jauh diri dari chanyeol takut nanti aku jatuh cinta dengan chanyeol macam mana dengan gayoung. Aku taknak lukakn hati dia. Dia kawan aku.
JIHYO P.O.V ENDS
YOU ARE READING
Noona, i want you back ~slow update~
Fanfictionmengisahkan sepasang kekasih yg akhirnya terpisah... tapi beberapa tahun kemudian, mereka bertemu di dorm kerana jihyo itu ditugaskan untuk menjadi pembantu kepada kumpulan itu, tapi pada masa yg sama, kawan kai yg bernama chanyeol jatuh hati pada j...