Era o dimineață răcoroasă și ploioasă în Allenwood și Zayn nu avea nimic altceva decât cofeină și nicotină în vene.
Se uita în gol la documentul de word care era deschis pe ecranul laptop-ului său. Ochii lui înceţoşaţi se holbau la cursorul care apărea și disparea, aparea și dispărea din existență. Degetele lui făceau un zgomot aproape insesizabil de pac pac pac pe biroul său din mahon, fiind la unison cu ritmul în care apărea și dispărea cursorul blestemat. Concentrarea lui se estompa și se accentua, încercând să găsească... cuvintele potrivite, conceptul corect, idea corectă care să îi pornească sucurile inspiraționale, creative. Și-a fixat el singur un termen limită și intenționa pe deplin să își termine munca – sau cel puțin în mare parte, oricum – înainte de așa zisul termen limită.
Zayn s-a holbat și s-a holbat, degetele sale bătând și bătând, timpul trecea, cafeaua lui s-a răcit și buzele lui tânjeau după gustul unei țigări. Dar și-a făcut o promisiune lui însuși: fără pauze de fumat, fără pauze de cafea, fără distracție până ce nu termină primul capitol. Și intenționa să își păstreze cuvântul... până când a luat o gură mică din cafeaua lui călduță.
Niciodată nu a fost prea bun în ași menține cuvântul.
"Poate o pauză de cafea nu ar strica, - doar până când îmi dau seama ce vreau să scriu, bineînțeles."
Și în timp ce își umplea altă cană, buzele lui tânjeau după o altă țigară, după acel sentiment pe care îl primești când ți țigara între buze, doar că de data aceasta, acestea au format și cuvinte, acele buze trădătoare și s-a găsit spunând: "Poate o pauză de țigară nu o să strice nimic... am cele mai bune idei de-a lungul acestor pauze."
Și-a făcut drum înapoi la biroul lui, cafeaua era în mână. Punând cana jos, își scoase cutia de țigări din sertarul de sus, a scos una afară și a aprins-o.
Apoi a scos un caiet albastru spiralat care era legat și un caiet de schite de dimensiune mică de călătorie dintr-un un alt sertar. El a deschis laptopul și a citit fragmente de cuvinte scrijelite, citate, și scene mici pe care le-a scris cu mult timp în urmă. Caietul ținea cuvinte pentru care nu avea locul potrivit, acesta oferea o casă temporară pentru mici bucăți din mintea și creativitatea sa. Și cu adevărat, aceste cuvinte erau la fel de mult parte din el așa cum erau o parte dintr-o poveste în care le va potrivi în cele din urmă. Erau piesele unui puzzle care abia urma să fie creat.
Zayn a luat un borcănel din capătul celălalt al biroului, obișnuia să țină apa în care spăla pensulele în timp ce picta, dar acum era gol și îl folosea drept o scrumieră improvizată.
Se uită profund pe geamul din spatele laptop-ului și observă cu o ușoară grimasă că era întuneric și mohorât afară; un produs al ploii constante și a norilor nimbus groși care și-ai făcut un loc rezident deasupra orașului. Cum stătea el acolo, privind ploaia care parcă o turna cineva cu găleata, mintea lui a zburat în altă parte, departe de această lume.
Și atunci a făcut ce știa ea mai bine, a creat.
O nouă lume a fost creată, una plină de posibilități nelimitate și, pentru prima dată într-o lungă perioadă de timp, a Zayn era plin de speranță și extaz.
El putea simţi literele împreunându-se, aranjându-se şi rearanjându-se singure, formând cuvinte și nume și locuri până ce în cele din urmă au început să fromeze propoziții. Fraze minunate, coerente, captivante care dureau ca să iasă afară din mintea lui în noua poveste care începea să înflorească. Însfârşit avea mintea setată pe carte.
Zayn şi-a întors privirea spre cursorul intermitent și a zâmbit., atunci când citatele din caietul lui, combinate cu atmosfera liniștită din micuța lui casă l-au lovit. Și așa, pur și simplu, avea jumătate din acțiune și personaje. Și-a pocnit încheieturile și a început să scrie, nefiind capabil și ne dorind să lase flacăra să se stingă.
"Voi termina această poveste, indiferent ce se va întâmpla." A spus el.
Însă el nu știa că acele cuvinte prefabricate și ușor de uitat erau prevestitoare, prevestind haosul și confuzia care se va petrece încurând.
~~~~~~~
Această carte este o colaborare, tot ceea ce veţi citi în această carte, ideile ne aparţin în întregime.
Trailer-ul este făcut de Scaburn . Îți mulțumesc pentru minunatul trailer.
Dacă doriţi să cititţi varianta în engleză am pus link în descrierea cărţii.
Sper să vă placă, iar dacă nu înţelegeţi ceva, nu ezitaţi să întrebaţi.
Thank you for making it possible, and for the collaboration. Love you. :*
- Diana M.
CITEȘTI
Rewritten | Zayn A.U.
Fiksi PenggemarCe se întâmplă când te joci cu destinul cuiva? "Însă el nu știa că acele cuvinte prefabricate și ușor de uitat erau prevestitoare, prevestind haosul și confuzia care se va petrece încurând." Colaborare cu @aquarius1_d . Varianta în engleză o găsiţi...