~Lydia anlatıyo~
Nerdeyse 2 sene oldu ama hala allison ı unutmadım onu çok özledim bazen keşke hala hayatta olsam diyorum bugünlerde çok fazla rüyama giriyo ama genellikle kötü biriymiş gibi görüyorum bu ne anlama geliyo acaba...........
Sabah kalktım gene rüyamda allisonu gördüm fakat rüyada ben yoktum scott ve kira yağmurda öpüşüyodu ve allison onları karşıdan izliyodu.Okula gidince scotta anlatıcaktım hemen üstümü giydim ve okula gittim stiles ı malia ile öpüşürken gördüm iyyy tanrım neden bilmiyorum ama malia yı stiles a yakıştırmıyorum kıskanıyorum sancaksınız ama hayır kıskanmıyorum niye kıskanıyım ki yani saçmalamayın ne kıskanıyım yani dimi neyse stiles ve malia ya selam vermeden koridor da devam ettim Scott gördüm ve yanına gittim.
Lydia:Selam scott
Scott: selam Lydia noldu bişeyin mi var?
~Scott anlatıyo~
Lydia nın kalbi normalden biraz hızlı atıyodu.
Lydia:Bi kaç gündür rüyamda sürekli allisoni görüyorum genellikle kötü biri olarak.Kendimle allison ı görüyodum fakat bugün senle kirayı gördüm.
Scott: Napıyoduk peki ?
Lydia:Yağmur yağıyordu öpüşüyodunuz ve allison karşıdan sizi izliyodu.Yağmurda öpüştünüz mü hiç?
Scott:Evet.
Aslında kirayla öpüştüğüm sıra birinin bizi izlediğini hissettmiştim Lydia'nın rüyası gerçek olamaz herhalde Allison öleli çok oldu.Onu özlüyorum ama kirayıda seviyorum.
Scott:Lydia allisonu bende özlüyorum muhtemelen özlediğin için görmüşsündür.Hadi sınıfa gidelim.
Lydia:peki tamam.
~Lydia anlatıyo~
Sınıfa girdik Scott Kirayla oturdu içeri stiles ve malia girdi yan yana oturcaklar diye düşündüm fakat malia theo'nun yanına gitti.Theoyla ne işi var bunun.Stiles yanıma oturdu birden heycan yaptım neden bilmiyorum ama yaptım işte.
Stiles:Naber Lydia?
Lydia:İyi stiles sen ?
Stiles: bende iyi şey bişey dicem Scott ada sordum sana da sorucam malia niye Theo denen çocukla görüşüyo benimle fazla takılmıyo.
Lydia:bence senle gayet yakın stiles öpüşüyodunuz koridorda.
Dedim ve sesimi biraz yükselttim tanrım ne yaptım ben stiles bana donup baktı bende hemen kendime gelip.
Lydia:Bilmiyorum.
Dedim.
~Stiles anlatıyo~
Bi dakka Lydia martin beni kıskanıyomu bizim Lydia wow yani ben ondan hala hoşlanıyorum ama yani ne biliyim biraz tuhaf oldum beni seviyomu acaba?
~Malia anlatıyo~
Stiles Lydia ile oturmuştu hah bilmeliydim neden bilmiyorum ama stiles beni değil Lydia yı seviyo gibime geliyo.Theo ya döndüm.
Malia:Çöl Kurdunu nerde bulabilirim Theo bildiğini biliyorum beni sinirlendirme cevap ver.
Theo:İlk olarak benim canımı yakamazsın çünkü benden fazla hoşlanıyosun ve yanımda takılman güzel.
Dedi ve sırıttı bende kolunu tutup ona hırladım oda sırıttı Tanrı'm bu çocuk çok sinir.
~Lydia anlatıyo~
Zil çaldı Stiles la ayağa kalktık ve tam o sıra başım döndü ve tam yere düşerken stiles beni tuttu.
Stiles:Lydia iyi misin?
Lydia:İyiyim sadece başım döndü ben bi tuvalete gidiyim.
Stiles: tamam dikkat et.
Tuvalete gittim insanların sesi başımda aşırı ağrı yapmaya başladı başımı tuttum gözlerimi kapadım ve birden insanların sesi kesildi hiç ses çıkmıyordu gözlerimi açtım ve etrafıma bakındım tuvaletten koridora çıktım ve kimse yoktu bu Nasıl olur koridorda yavaşça ilerledim ve birden ses duydum "Lydia burdayım" diye bi ses geldi sesi takip ettim bana tanıdık geliyodu ses boş bi sınıftan geliyodu sınıfa girdim durun bu Allison..........................................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Allison'dan Sonra
Teen FictionAllison'ın öleli uzun zaman oldu bir sürü olay oldu acaba geri dönebilirmi?