Bölüm 4. Acı

271 22 5
                                    

Lydia:Sen beta sın! Ama bu Nasıl olur?

Allison:Beni kimin ısırdığını bilmiyorum tek hatırladığım şey bir toprağın altından çıkmam beta olduğumu sonra öğrendim.

Lydia:Niye daha önce kendini göstermedin?

Allison:Yapamadım neden bilmiyorum ama korktum.Önemli değil önemli olan şuan yanında olmam Lydia.

Lydia:Biliyorum ve Scott'ta senin hayatta olduğunu bilmeli sadece Scott'da değil Allison Stiles Kira Baban.

Allison:Lydia şuan değil lütfen hem Scott Kira ile birlikte beni umursamaz.

Lydia:Ne! saçmalama Allison sen hayattasın ve Scott seni hala seviyordur emin ol.

Allison:Lydia lütfen sen hariç kimse bilmesin.

Lydia:İyi tamam.

Dedim.Ve o sıra içerden kapı sesi geldi.Allison'la kapıya baktık.

Allison:Lydia bu annen.Ben gidiyorum seni ararım.

Dedi ben daha tamam demeden gitti.Bende içeri girdim gece olmuştu bile anneme bişey demeden hemen yatağa odama gittim.Allisonu cidden çok özlemişim.

-sabah olur-

~Scott anlatıyor~

Sabah kalktım Theo'nun dedikleri aklıma takılmıştı.Okula geç kalmamak için hemen üstümü giyindim tam odadan çıkarken arkamdan "Scott" diye bi fısıldama duydum Allison'nın sesine çok benziyordu. Arkamı döndüm ama kimse yoktu muhtemelen hayal görüyorum diye düşünüp aşşağıya indim annem işe çoktan gittiği için dolaptan bi kaç şey atıştırdım ve motorla okula gittim.

~Malia anlatıyor~

Bugün çöl kurdunu Theo ile yakalicaktım biliyorum Theo ya güvenmemem gere onu biraz hırpaladım daha doğrusu sadece 1 kolunu kırdım ve burnunu felan kanattım fazla bişey değil yani nede olsa ileşti.Neyse işte bakalım okuldan sonra çöl kurdunun yerine gidicez.

~Stiles anlatıyor~

Okula ilk kira ile ben gelmiştim beraber Scott la Lydia yı bekliyoduk Kira biraz üzgündü.

Stiles:Kira?

Kira:Evet.

Stiles:İyi misin ?

Kira:Hayır.

Stiles:Neyin var?

Kira:Sence Scott beni seviyormu ?

Stiles:Tabiki seviyordur niye sordun ki?

Kira:Allison hayatta olsaydı gene beni severmiydi.

Stiles:Kira Allison öleli 2 sene olmuştu ve hatırlıyosan Allison varkende senle çıkıyordu.

Kira:Biliyorum ama ne biliyim işte sanki Scott beni sevmiyormuş gibime geliyo.

Stiles:Kira böle şeyler düşünm.....

Tam lafımı bitirirken Scott geldi arkasından da Lydia.Lydia bugün aşırı Mutlu gibiydi.

~Lydia anlatıyor~

Aşırı mutluydum durduk yere gülüyodum Stiles Kira ve Scott bana tuhaf tuhaf baktılar.

Stiles:Lydia iyimisin ne seni bu kadar Mutlu ediyo.

Yine gülerek.

Lydia:İyiyim bişey yok sadece mutluyum işte.

Dedim ve Scott benim omzumdan tutup.

Scott: Sanırım dün baya sert kafanı yere çarptın.

Dedi ve hepimiz güldük.O sıra Malia yanımızdan bize selam vermeden ciddi ciddi gitti.

Kira:Malia'nın neyi var?

Stiles:Bi kaç gündür sürekli böle.

Scott:Theo bundan bahsediyordu herhalde.

Lydia:Neyden ?

Scott:Hiç bişey.Neyse hadi derse girelim.

-Okul çıkışı-

~Theo anlatıyor~

Malia ile okulun kapısında buluşmadan önce x aradım ve onunla ormanda buluştuk.

Theo:Geldiğine sevindim x.

X:Theo yanında gelmek ve orda durup izlemek istemiyorum zorlama.

Theo:Ama zorundasın seni ormanda ben buldum  ben seni eğittim ve istediğimi yapmazsan kötü şeyler olur x.

X:İyi peki tamam.Ve senden nefret ediyorum.

Theo:Bende seni seviyorum.

Dedim ve okulun girişine gittim x sonradan çöl kurduyla beni ve malia yı karşıliycaktı.Malia okul kapısının önündeydi.Birbirimize bişey demeden yola çıktık.




~Allison anlatıyor~

Çöl kurdu ile Malia ve Theo'yu bekliyoduk.Çöl kurduyla hiç konuşmadım elimde tüfekle bekliyordum.

..........

Malia ve Theo girdi çöl kurdu saklandı bende saklandım Theo Malia yı getirmesi gereken noktaya getirdi ve tam o sırada karşılarında çıktım Malia ne olduğunu anlamamıştı.Malia ile konuştuğumuz sölenemez ama genede Scott'ın sürüsünde ve ona zarar vermeyi hiç istemiyordum ama Theo yüzünden mecburdum.Tüfekle Malia'nın karnına ateş ettim Malia karnını tuttu ve acıdan bağırarak yere eğildi bunu yapmaya mecburdum.

Veeee yeni bölüm umarım beyenmişsinizdir :) favlayıp bölüm Hakkı'nda yorumlarınızı belirtirseniz sevinirim :) <3 not:Shop bana aittir.Başka isteyen varsa mesaj atın yapiyim:)

Allison'dan SonraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin