Sabah Sara ve Arasın tartışma sesleriyle uyandım dinlemeye başladım ;
Sara "bu olanlar benim suçum değil hepsi senin taş kafalılığın yüzünden Aras eğer bana birşey olursa sanada olur." diyip sustu.
Aras "Bana bak eğer o gece o adamla yaptıkların olmasaydı şuan bunu tartışıyor olmazdık o yüzden kes sesini."
Aras fazlasıyla yüksek ve sinirli bi ses tonuyla konuşuyordu ve bir yandan Sarayı dövüyordu dayanamayıp odanın kapısını açıp içeriye daldım Aras Saranın saçlarından çekiyordu içeri girince ikiside bana baktı. Arasa "ne yapıyorsun sen hemen bırak Sarayı!" dedim ve hızlıca onlari ayırmaya çalıstım fakat aras kolumdan çekip geri itti ve "hemen odadan çık yoksa sende elimde kalacaksın " dedi. Hic aldırış etmeden sarayı kendime çektim ve arasla arasina girdim aras gitmeyeceğimi anlamış olmalıydı ki ikimizide itip evden çıktı. Saranın ağzı yüzü kan içindeydi hemen pansuman malzemelerini alıp yüzünü temizledim mutfağa geçip yemesi için birşeyler hazırladım kendine gelince sormaya başladım "Neden kavga ediyordunuz Sara ?"
Sara *
"Arasla kısa süre önce tanıştık bu süre boyunca ilişkimiz sexten ibaretti Aras işini gördükten sonra çeker giderdi bi sevgisi yoktu fakat takıntısı vardı bende sonraları Arasın bu hallerinden bıkıp yeni tanıştığım biriyle barda oturup bi kaç birşey içip eğlenmiştik sonra evine geçtik Aras bu arada beni takip ediyormuş adamın evine girer girmez Arasta içeri daldi ikimizide sinirini çıkarana kadar dövdü adamın kafasını duvara vurarak öldürmüştü. O zamandan beri böyleyiz kovsamda gitmiyor ne yapsam soğumuyor benden dahada işkence yapıyor hergünümü zehir ediyor ama sakın ona birşey anlatma mina yoksa ikimizide acımaz öldürür."
Duyduklarımla şok geçirmiştim bi süre susup kaldim daha sonra Saraya dönüp "şimdi uyu daha sonra bi yolunu buluruz" dedim ve odama geçtim.Aras *
Saradan nefret ediyorum aslında erkeklerle düşüp kalkmaya meraklı olan aptalın teki ama onu bırakıp rahata kavuşturmicam o sürtük cezasını çekmeli ! Barda birşeyler içtikten sonra eve onları kontrole girmiştim minanın odasına girdim istemsizce yatağının kenarına oturdum masum ve bi kadarda sexi duruyordu boynuna yaklaşıp kokusunu içime çektim sonra sirkelenip odadan çıktım ve saranın yanına gittim işkence zamanıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOLCULUK
Teen FictionYaşadığım süre boyunca hep ben diyen insanlara karışan, karmakarışık hayatımın öyküsü.