0

284 27 11
                                    

"Tüm yapman gereken bir kağıt üzerine çapraz olacak şekilde evet ve hayır yazıp Cal-Pal burada mısın demek."

Tiffany basitçe omuzlarını silkti.

"Cal-Pal da ne? Mantıklı bile değil. Ve hiç de yüz yıl önce ölmüş olan bir hayalet ismine benzemiyor." Valerie gözlerini devirip sırasına yaslandı. Tiffany endişeyle onu susturdu.

"Onun hakkında böyle konuşma."

Zavallı arkadaşı, gerçekten korkmuş olmalıydı. Valerie güldü ve çantasını alarak kalktı.

"Pekala. Yarın görüşürüz Tiff."

"Dikkatli git."

Valerie kıkırdayarak sınıftan çıktı ve yönünü evine doğrulttu.

*

Valerie karanlık odasında oturuyordu. Işıkları açası gelmemişti ve karanlıktan hoşlanıyordu. Annesi ve babası daha işten gelmemişti. Birden çalışma masasına eğildi ve masa lambasını açtı. Aklına okulda konuşulan şu saçmalık gelmişti. Hayır, buna gerçekten inanmıyordu. Ancak sadece.. Yapacaktı çünkü neden olmasın? Onu yargılamayın. Onun sadece canı çok sıkılıyor.

Kağıdı çıkardı, evet ve hayır yazdı. Sonra iki kalemi üst üste koydu.

"Tamam... Cal-Pal burada mısın?"

Hiçbir şey olmadı tabiki. Ne olacaktı ki sanki?

"Cal-Pal burada mısın?" Valerie daha sesli söylendi.

O sırada bacaklarına değen bir şeyle dondu kaldı. Hızla kafasını aşağı indirdi ve kedisi başını ayaklarına sürterken mırladı.

"Oh! Beni korkuttun Lilith!"

Onu oradan aldı ve kafasını okşadı.

"Sanırım hayaletimiz biraz meşgul." dedi Lilith'e doğru. "Burada değilsin, değil mi Cal-Pal?" dedi sonra alayla.

Sonra yine kağıda baktı. Tamam, şuan oldukça aptal hissediyordu. Çünkü böyle dedikodular her sene çıkardı. Geçen sene ne vardı, Bloody Mary mi? Gözlerini devirdi. Ergenlerin sırf kendilerini korkutmak için çıkardığı bu şeyi denediğine inanmıyordu.

Kedisi kucağındayken ayağa kalktı. "Haydi aşağı inelim, Li."

Sonrasına merdivenlerden aşağı inip mutfağa girdi. Çoktan odasında yapmaya çalıştığı şeyin gerginliğini unutmuştu.

Ancak bilmediği bir şey vardı, kalem dönmüş ve evet'te durmuştu.

Ve Velarie bir şeyi atlıyordu, okuldakilerin anlattığı kurallara kulak asmamıştı.

Kural 1: Asla oyunu sonlandırmadan terk etme.

İtiraf ediyorum ki tamamen Mikey Mikey Challenge'tan ilham bularak yazdım... Bence onu siz de okumalısınız.

Haiiii! Umarım gidişatı beğenirsiniz şimiden iyi okumalar.

ghost :: hoodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin