2. rész

376 19 4
                                    

Sziasztok! Tudom Nagyon rég irtam. És megértem ha ezért utáltok. Csak eléggé rossz napjaim voltak meg a suli miatt se volt időm irni. Viszon lessz egy új változtatás! Bizony! Mert úgy döntöttem hogy úgy fogom irni mint egy naplót, és az anyukámhoz! :,(

Kedves Anya!
Nagyon rég írtam a naplómba. De remélem hogy nem haragszol. Viszont most mindenről beszámolok kárpótlásul! Huha hol is kezdjem? Meg is van a félévi kiosztásánál. Ez egy keddi napon volt. Épp osztályfőnökin ültünk. Én persze verejtékezve tördeltem az ujjaim, a többiek pedig büszkén kihúzva ültek a székükön. Mikor rám került a sor akkor osztályfőnök elkezdte mondani a magáét. Hogy 3 bukással mit képzelek magamról meg hogy ha évvégéig nem javítom ki akkor már nem ebbe az osztályba fogok járni. Anya ez nagyon rosszul esett. Persze tudom hogy tanulnom kellett volna. De hogy legyek jó tanuló ílyen lelki bajokkal. Egyszerűen nem bírok úgy élni hogy nem vagy itt velem anya. És nagyon hiányzol. Nagyon. :,( Bár olyan erős lehetnék lelkileg mint mások. De nem megy. Tudom hogy látod hogy mennyit sírok utánad és hogy olyankor arra gondolsz hogy ne sírjak mert jó helyen vagy de sajnos ez nem ilyen egyszerű. És sokszor eszembejut az amit kiskoromba mondtál nekem mikor a csillagokat néztük ketten.

Visszaemlékezés:

Nézd milyen szép az ég kincsem.- monta anya szelíden.
De miért néz ki másképp minden csillag? Miért világít jobban az?-mutattam abba az irányba amerre megpillantottam a legfényesebbet az égen.
Azért kislányom mert rengeteg csillag van az égen. Némelyik halvány fénnyel ég míg más csillagok nagyon erősen világítanak.-válaszolta.
Nézd azt az a legfényesebb. Az lehet hogy mama vagy papa. Mindíg ha megtalálod a legfényesebbet az majd én leszek. De ez még nagyon nagyon soká lessz.-ölelt magához anya én pedig belemásztam az ölébe. Úgy néztük tovább a csillagokat.

Sajnálom hogy a halálod előtti időszakban mikor még láthattalak ellöktelek magamtól nagyon sajnálom. De te már tudtad. Tudtad hogy nem lessz már rá alkalmad hogy megölelj és azt mond hogy szeretlek. Te tudtad. De én nem. És nagyon sajnálom anya.

Most egy rövidke résszel jöttem. Sorry ha nagyon szomorú. Remélem hogy attól még tetszeni fog nektek. Puszi :*

Egy depis lány naplója (SZÜNETELVE)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang