13.časť.

1.5K 82 0
                                    

Otrela sa o moju bradavku a to ma donútilo slastne zastonať. Chcela som viac. Dráždila moje bradavky a bozkami prešla na môj krk. Začala naňho perami písať básne, ktoré si obe zapamätáme navždy.

Jej pery stále blúdila po mojom tele, dráždila ma na mojich najcitlivejších miestach až pokým som nedosiahla vytúženého orgazmu, ktorý moje telo ovládol len vďaka nej.

Dotky som jej s radosťou opätovala a keď vyvrcholila aj ona, pritúlili sme sa k sebe a popíjali sme šampus. Užívala som si jej vôňu, ktorú som vdychovala akoby to bol najčerstvejší vzduch, akoby som bez toho nemohla žiť. Tlačila som sa na ňu a hladkala som ju po brušku, pričom som si nohy preplietla s tými jej. Obe sme odložili poháre a užívali si prítomnosť tej druhej. Napokon som zavrela únavou oči a v jej nežnom objatí som sa vydala do ríše tých a najtajomnejších snov.

Stála tam. Vyzerala ako anjel v čiernom, ktorý každú chvílu rozprestrie krídla a odletí. Môj anjel. Snehové vločky jej padali do vlasov, v ktorých pomaly jedna za druhou zmizli. Jej teplý dych hrial svet na okolo aj napriek zime, ktorá tu vládla. Svetlo jej dopadalo iba na polovicu jej tváre. Bola dokonalá. Všetko ju robilo ešte dokonalejšou než v skutočnosti je. Široko sa usmiala a zamávala do diaľky. Videla som tam druhú mužskú postavu. V ruke niečo držal. Bol tajomný. Keď sa z diaľky približoval a v jeho ruke som rozoznala zbraň a jeho tvár. Lewis.
,,Annie! Uteč! ANNIE!" kričala som ako najhlasnejšie som vedela, ale ona ma nepočula. Stála som za obrovským sklom, búchala som naňho a kričala. Skúšla som ho rozbiť. Som príliš slabá. ,,NIE!" zúfalo s plačom som kríkla, keď ju Lewis objal a zbraň priložil na jej chrbát k miestu, kde by približne malo byť srdce. Zákerne a najmä diabolsky sa na mňa usmial. Hlasný výstrel. Čo najsilnejšie som udrela do skla a ono v tej sekunde zmizlo. Pribehla som k nim, no Lewis sa vyparil. Chytila som ju do rúk, aby nespadla a revala som. Bolo pozde..

Prudko som sa vyšvihla do sedu a celá spotená som nahlas a trhavo dýchala.

,,Čo sa deje?" vyskočila do sedu Annie. Poviem vám, že na tom o veľa lepšie než ja nebola.

,,Annie!" skríkla som a s radosťou som ju objala. Slzy mi stále stekali po tvári. Bola som vystrašená, ale zároveň neskutočne šťastná, že to bol len sen. Veľmi, veľmi zlý sen.

Ráno.

,,Vstávame!" zasmiala sa a obsypávala moju tvár malými nežnými pusinkami. Široko som sa usmiala a pomaly som rozlepila oči, ktoré zablúdili k nej.

,,Dobré ráno!" usmiala sa a pozerala pri tom na mňa.

,,Dobré." zachrapčala som a natiahla som sa.

Poriadne som si pretrela oči a zívla som si. Prehrabla som si vlasy a mierne som sa prehla v chrbte, aby som sa znova natiala. Privrela som oči a znova som si lahla do pôvodnej pozície.

,,Tým, že máš vstávať som myslela vstávať, nie zobudiť sa a ísť zase spať!" zasmiala sa a niečo zdvihla zo zeme, čím upútala moju pozornosť.

Dala mi cez nohy malý rozkladací stolík, ktorý momentálne slúži ako tácka na raňajky do postele. Raňajky do postele pre mňa a pre ňu. Usmiala som sa na ňu a posadila som sa do tureckého sedu. Sadla si naproti mne už oblečená, čo ma donútilo zakryť si prsia plachtou. Nemám rada byť pred niekým nahá. Nevšimla si to a s chuťou sa pustila do jedla. Zopakovala som po nej a vychutnávala som si palacinky. Boli takmer také dobré ako tie od mojej mamky. To mi pripomenulo, že by som za ňou do nemocnice mala zájsť.

Je v kóme už dva roky. Zo začiatku som k nej chodila každý deň, ale teraz tam zájdem už iba občas. Val za ňou chodí stále. Asi sa pýtate, čo sa stalo, že? Jedného dňa sa vybrala s kamarátkami do kúpelov a po ceste havarovali. Vodička neprežila, mamka, ako spolusediaca, je v kóme a ostatné tri sú asi zdravé. Neviem. Od tej havárie som ani jednu nevidela. Keď už sme pri mojich rodičoch tak čo sa týka otca, je bohatý. Posiela mi peniaze a práve preto nepracujem. Nikde kam som chcela ísť ma nevzali, takže som sa rozhodla zatiaľ zostať doma.

,,Dnes pôjdem za mamkou." povedala som do ticha, keď sme do jedli.

Annie iba prikývla a odniesla riad do kúpelne. Vzala som si oblečenie a odkráčala som do sprchy. Vykonala som potrebnú hygienu a obliekla som sa. Vyfénovala som si vlasy, obula som sa, vzala som si mobil a kľúče, ktoré som hodila do kabelky, vtisla som Annie pusu na líce a odišla som.

Vošla som do kvetinárstva a privoňala som si k tým najkrajším kvetom, aké tu majú. Mali takú omámnu, krásnu a sladkú vôňu. V sekunde som sa rozhodla, že ich vezmem. Zaplatila som a šla som na autobus, ktorý ma odviezol k nemocnici. Vystúpila som a namierila som si to rovno k Laureninej izbe. Áno, volám ju menom, ale to už od mala. Potichu som otvorila dvere a pozrela som na ňu. Hrudník sa jej dvíhal v pravidelných intervaloch a jej tvár zakrytá časťou prístroja na pomoc k dýchaniu vyzerala rovnako ako pred mesiacom.

,,Ahoj, mami." zašepkala som, dala dom jej pusu na čelo a pohladila som ju vo vlasoch.

,,Doniesla som ti kvety." usmiala som sa, vybrala som druhé kvety z vázy, vymenila som vodu a obe som tam znova vložila. Pritiahla som si stoličku k jej posteli a chytila som ju za ruku.

,,Za čas, kedy som tu nebola sa stalo toľko vecí.." povzdychla som si a začala som jej rozprávať. ,,Zamilovala som sa do toho najkrajšieho dievčaťa na planéte." usmiala som sa sama pre seba. ,,Dobre počuješ. Zamilovala som sa do dievčaťa." mykla som plecom. ,,Nechcem jej to povedať, pretože má priateľa a som si na osemdesiat percent istá, že ona to ku mne necíti." smutne som sa usmiala. ,,Ale to neznamená, že ju neprestanem ľúbiť alebo, že jej to neprestanem dávať svojím spôsobom na javo. To nie. Viem, že by si mi to priala a neodcudzovala by si ma za to, preto ti to hovorím. Dúfam, že ma počuješ aj napriek tomu, že spíš. Si tá najlepšia mamička na svete. Ďakujem za všetko, čo si pre mňa spravila, Lauren. Prajem si aby si ma teraz mohla objať a dať mi pusu. Veľmi ťa ľúbim." po líci mi stiekla slza a dopadla na naše ruky. V tom moju ruku jemne stisla. Pozrela som na jej tvár a znova na naše ruky.

,,M-mami?"

Ahoj, dúfam, že sa vám táto časť páči. Ďakujem za všetky hviezdičky, komentáre a prečítania pri tejto a aj pri ostatných častiach.
Mám vás rada♡

Kamarátky s výhodamiWhere stories live. Discover now