Došli sme do baru a objednali sme si silného panáka. Pila sme to celý čas. Netrvalo dlho a prestala som vnímať, čo robím. Povedala som si, že mám dosť, zaplatila som a vydala som sa hore do bitu.
,,Počkaj!" kríkla za mnou Annie a motavo šla za mnou. Pozerala som sa na ňu a začala som sa smiať.
Navzájom sme sa o seba podopreli a vošli sme do kabínky výťahu. Oprela som sa o vyleštené zrkadlá a sledovala som Annie, ako sa rukami zapiera pri mojich bokoch a ako sa na mňa pozerá. Naše pohľady sa stretli a ja som sa začala potápať v jej čokoládových očiach. Zažmurkala som a ona zavrela oči. Urobila som to isté. Hneď ako som zavrela oči, ucítila som jej studený dotyk na mojej tvári a jej pohľad na mne. Otvorila som oči a zahľadela som sa na ňu. Jej pohľad mieril na moje úzke pery a až vtedy som si uvedomila, že si do jednej z nich silno kúšem. Vyslobodila som peru zo zovretia zubov a sledovala som Annie.
,,Bejby, smiem ťa pobozkať?" plietol sa jej jazyk.
Pozrela sa mi do očí a ja som len mlčky prikývla. Myslela som si, že si robí srandu a ticho som na ňu hľadela. Zacítila som jej plné pery na tých mojich a mierne som nadvihla obočie. Nespolupracovala som a tak sa po chvíli vzdala. Natisla som ju na stenu výťahu oproti nám a vášnivo som sa vrhla na jej pery. Nikdy by som nepovedala, že by sa mi to tak páčilo. Dala som ruky na boky Annie a pritisla som sa viac na ňu. V tom výťah zastál a roztvorili sa dvere. Annie sa odomňa odlepila a šla do bytu. Vošla som za ňou a nasledovala som ju do izby. Oprela som sa o dvere a sledovala ako sa začala vyzliekať. Pousmiala som sa a prišla som za ňou a zo zadu ju objala. Náš pohľad sa v zrkadle stretol a tak som oči radšej zavrela a pritisla som sa perami na jej krk, ktorý som obsypávala nevinnými malými pusinkami. Opatrne som jej rozopla šaty, ktoré ihneď skĺzli po jej tele na zem. Pozrela som do zrkadla a naskytol sa mi pohľad na jej nahé prsia. Kusla som si do pery a obe som ich vzala do rúk. Jemne som ich začala v rukách masírovať a Annie zastonala, zaklonila hlavu a pobozkala ma pod ucho. Jemne som ju kusla do krku a jej prsia som pomaly pustila. Jedným ťahom som jej vyzliekla posledný kus zbytočného oblečenia a vyzliekla som si tričko. Vo vyzliekaní mňa ďalej pokračovala Annie, pričom neustále bozkávala moje telo. Dovyzliekala ma, ľahla si na veľkú posteľ a prstom zvodne ukázala, aby som šla k nej a tak som aj urobila. Kľakla som si medzi jej nohy, začala som ju hladiť po jej jemnej pokožke na brušku a pritisla som sa perami na tie jej. Jemne som ju bozkávala a jazyk preplietala s tým jej. Prešla mi rukou po zadku a ticho som jej zastonala do úst. Ľahla som si vedľa nej a po zvyšok večera sme sa bozkávali, maznali a provokovali sa navzájom.
Ráno.
Zobudila som sa na príšernú bolesť hlavy. Sadla som si a chytila som sa za ňu.
,,Maddie? Si v pohode?" od skrine ku mne rýchlo priletela Annie a sadla si vedľa mňa.
,,Hej, iba ma príšerne bolí hlava." zahrabla som prstami do vlasov a jemne som za ne zaťahala. Annie sa zasmiala a odišla do kuchyne. Chvíľu som počula len zvuky búchajúcej linky a po chvíli napúšťanie vody. Behom okamihu pri mne Annie znova sedela a podávala mi pohár a ibalgin.
,,Ďakujem." mierne som sa pousmiala a rýchlo som tabletku prehltla a studenou vodou som ju zapila.
Ľahla som si naspäť a pozorovala už napól oblečenú Annie, ktorá sa postavila ku veľkej skrini a vytiahla si z nej oblečenie. Keď bolesť prestala, vstala som a odišla som do kúpeľne. Dala som si rýchlu sprchu a vykonala som rannú hygienu. Prešla som do izby a obliekla som sa do spodného prádla pyžamových nohavíc a tielka. Odišla som za Annie.
Vošla som do izby a pozrela na Annie, ako leží hlavou dolu z postele a vydychuje dym zo škodlivej cigarety. Podišla som k pootvorenému oknu a otvorila som ho dokorán. Ľahla som si k nej na posteľ a pozerala som sa do stropu. Annie si ľahla bruchom na mňa a vydýchla mi do úst dym, keď otrela pery o moje. Odkašlala som si, ale nechávala som ju pokračovať v tom. Cigaretu dofajčila a špak položila do popolníka položeného hneď vedľa postele. Sadla si na mňa obkročmo a hľadela mi do očí. Mierne som sa pod ňou zavrtela.
,,Dáš si zmrzlinu?" prerušila som hrobové ticho medzi nami. Usmiala sa, rýchlo prikývla a zliezla zo mňa. Odišla som do kuchyne, otvorila som malý mraziak a vytiahla som z neho čokoládovú zmrzlinu. Nabrala som rovnako do dvoch misiek a odniesla som to do obývačky, kde už rozvalená pri telke ležala Annie. Podala som jej malú sklenenú misku.
,,Suň sa." zasmiala som sa.
,,Ne-e." vyplazila na mňa jazyk a strčila si do úst lyžicu plnú zmrzliny.
,,Pohni." mierne som sa zamračila.
,,Inak?" zasmiala sa.
,,Inak ti tú zmrzlinu rozmažem po celej tvári!" zasmiala som sa a capla som ju po zadku.
Zakrútila hlavou a tak som položila jednu misku na stôl, sadla som si na ňu obkročmo a ruky som jej chytila nad hlavou. Nabrala som na lyžicu roztopenú zmrzlinu a dala som jej to na nos.
,,Nie.. prosím! Už budem dobrá!" smiala sa a prosila ma.
,,Sľubuješ?" zdvihla som na ňu jedno obočie.
,,Áno!" nahlas povedala a pozorne ma sledovala. Mykla som plecom a zmrzlinu som jej roztrela po zvyšok tváre.
,,Ja ťa zabijem!" zakričala so smiechom, keď sa mi podarilo jej trochu dať do vlasov.
,,Oops." zasmiala som sa, pustila som ju a rozbehla som sa do kúpelne, kde som sa zamkla.
Bežala za mnou, ale nestihla to. Začala jej malými a slabými päsťami búchať po kúpeľnových dverách, za ktorými som sa rehotala. Po chvíli som sa rozhodla jej otvoriť a vbehla dnu.
,,Umyjem ťa." zasmiala som sa, chytila som ju a postavila som sa s ňou pod sprchu. Zapla som vodu a nastavila som ju na ľadovú. Obe sme zakričali a začali sme sa smiať. Sadla som si s Annie mokrá na mokrú studenú zem a smiala som sa, ako ešte asi nikdy pred tým.
Ďakujem za votes pri minulých častiach^
Snáď sa páčila aj táto:3 ak áno, tak opäť vote alebo komentár.
Ďakujem:3Prepáčte za chyby:X
BINABASA MO ANG
Kamarátky s výhodami
Romance,,Ako to všetko teraz vlastne medzi nami dvoma je?" uprela na mňa jej veľké oči. ,,Kamarátky s výhodami?" Autor: IamlittleAuthoress Cover by: IamlittleAuthoress #31 in romance- 31.8.2016