1.Bölüm

120 5 0
                                    

Arkamdan ismimi duymamla arkama dönme gereği duymadan koşuyordum . İsmim tekrarladığında bana yetişiyordu arkamı dönüp s.ktir git diye bağırdığımda durmuşdu. "Beni son kez olsun dinle" dedi. "İki dakikan başladı hemen anlat" dedim saatime bakarak."Seninle sevgili olduğumuzu kimse bilmiyo ee bizim çocuklarda bundan şüphelenmiş bana bir s.rtük gönderdiler o tam bana yaklaştığı sırada sen geldin" dedi. "Ben gelmeseydim öpüşecektin yani" dedim kaşlarımı merakla kaldırarak. Hayır anlamında kafasını salladı. Ona güvenmelimiydim ? Kafam çok karışıktı . "Zamana ihtiyacım var biraz uzaklaşalım" dedim Emre ' ye bakarak kafa sallayıp arkasına dönüp gitmişti. Bumuydu yani hiç birsey söylemden gitmişti bu affetme konusunda kafamı dahada karıştırmıştı. Telefon kabımın arkasına sıkıştırdığım 20 liramı elime alıp yoldan geçen taksiyi durdurup evin yolunu tarif ettim. Taksiciye parayı ödeyip eve gittim . Kapıyı çaldığımda kimse açmamıştı paspasın altındaki anahtarı ve notu alıp eve girdim. İstanbul'a iş için gittikleri yazıyordu notta . Kağıdı bir kenara koyup mutfağa geçtim. Makarna suyu koyup tv' nin başına oturdum teen wolf açıp izlemeye başladım . Makarna hazır olduktan sonra makarnayı yiyip odama çıktım.
Telefonum çalmaya başladığına annem yazısını görüp .Telefonu hızla açtım annem hızlı bir şekilde "Yarın için İstanbul'a bilet aldığını babamın artık işlerinin orada devam edeceğini söyleyip" telefonu kapattı. Galiba bu olaylardan sonra İstanbul'a gitmek iyi gelebilirdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 19, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Elleri EllerimeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin