#700 bilmem kaç kelime ve hepsi smut, utanıyorum, gidiyorum herkese iyi okumalar
yazım hatam varsa affedin<3
Louis Harry'nin çıplak göğsüne minik öpücükler bırakırken Harry boğazından gelen derin inlemeyi serbest bırakarak Louis'nin saçlarına tutundu.
''Babacığın seni iyi hissettirecek, bebeğim.'' Louis boğuk sesiyle fısıldayıp Harry'nin nefesini kesti.
Harry kafasını sallayarak onu onayladı, kelimeler için fazla kayıptı.
Louis Harry'nin karnının alt bölgesine gelene kadar tatlı aşk öpücüklerine devam etti, pantolonuna gelince kaşlarını kaldırarak bakışlarını Harry'ye yükseltti.
''Bundan emin misin?''
''Sadece em beni, lütfen.''
''Bana ne yapacağımı söyleyemezsin.'' Louis sakince mırıldanırken Harry'nin pantolonunu tamamen aşağı indirdi ve büyük bir arzuyla onu inceledi.
''Çok tatlı,'' derin bir nefes aldı, ''benim tatlı bebeğim.''
''Seninim, Louis.'' Harry'nin gözleri parladı, ''yani ,babacığım.'' Hızlıca kendini düzeltti.
Louis cevap vermemeyi tercih edip Harry'nin boxerına öpücükler kondurmaya başladı.
''Hızlı cevap ver bebeğim.'' derken Harry'nin boxerını indirdi ve nefesini penisine doğru üfledi.
''Babacığım, babacığım, lütfen'' Kendisini Louis'nin ağzında hissettiğinde hızla kalçalarını yukarı kaldırdı ve zevke karşı gelemeyip gözlerini kapattı.
''Ç-çok iyi'' Harry sessizce inledi fakat Louis kafasının hareketlerinden dolayı hala Harry'yi duyamıyordu.
Louis kafasını geri çekti ve gözlerini Harry'ye çevirdi, ''Ne kadar iyi?''
''Fazlasıyla iyi,''
Louis sırıttı ve Harry'yi tekrardan ağzına alıp dilini aşağılara indirdi ve olabildiğince derinlere kadar indi,
Harry çığlık denemeyecek kadar sessiz bir inleme çıkardı.
Louis tekrardan kafasını çekti, ''Söyle bana Harry,'' baş parmağıyla alt dudağındaki sıvıyı sildi, ''Bakir misin?''
''H-hayır.'' Harry Louis'nin saçlarını elleri arasında sıkıca tuttu.
Louis oyuncu bir şekilde dudağını büzdü ve Harry'nin penisine minik bir ısırık verip onun derin inlemesini dinledi.
''Kaç kişi?''
''H-hah?'' Harry anlamadığını belli edeceğini düşündüğü bir ses çıkardı.
''Kaç kişiyle birlikte oldun.'' Louis Harry'yi tekrardan ağzına almadan önce başını emdi ve Harry cevap verecekken tamamen ağzına aldı.
''S-siktir, babacık.'' Harry ağlarcasına inledi.
Louis Harry'yi tekrardan, sertçe ısırdı ve fısıldadı. ''Bana cevap ver.''
''S-sadece iki.'' Harry sarhoşmuş gibi kelimeleri ağzında yuvarlayarak cevap verdi.
''Hm,'' Louis Harry'nin penisi halen ağzındayken mırıldandı.
''Babacık, babacık!, Siktir!'' Harry'nin gözleri yavaşça geriye doğru kaymaya başladı ve o an ki zevkle alt dudağını sertçe dişleri arasına aldı.
''Sikeyim, böyle çok güzel gözüküyorsun,'' Louis boğuk aksanıyla konuştu ve hızla Harry'yi emmeye devam etti.
''S-senin için güzelim, babacık.'' Harry artık neredeyse bağırıyordu.
Harry kalçalarını kaldırdı ve Louis'nin kafasını tutup sertçe penisine doğru bastırdı.
Louis boğulmak üzere olduğunu farketti fakat işine devam etti, Harry'den zorla ayrıldı ve Harry'yi daha da zor bir durumda bıraktı.
''Eğer babacığı iyi hissettirebilirsen, ödül alacaksın, güzelim.'' Louis söylediğinde Harry hızla kafasını salladı ve Louis'nin önünde diz çöküp hızla pantolonuyla birlikte boxerını aşağı indirdi.
Harry babacığının ne kadar büyük olduğunu gördüğünde zevkle alt dudağını ıslattı,
''Çok büyüksün, babacığım.'' Harry babacığını yavaş yavaş yalayıp her defasında geri çekilip tekrardan başladı, ve Louis bunların her birisinde olabildiğince yüksek sesle inledi.
''Hepsini al, bebeğim.'' Louis emretti ve Harry aniden Louis'nin penisinin tamamını ağzına alıp sertçe emmeye başladı.
''Ağzın, siktir, ağzın çok dar.'' Louis başını geri atıp olabildiğince inledi.
Harry gözlerini açıp Louis'nin gözlerine bakmaya başladı, hala kafasını aşağı yukarı hareket ettiriyordu ve Louis gördüğü görüntüyle gözlerini kapattı,
''Oh bebeğim, geleceğim.'' Uyarmasının bir kaç dakika ardından Louis sertçe Harry'nin suratına geldi ve Harry baş parmağıyla tüm yüzünü temizledi.
Louis yataktan yavaşça kalktı ve hızlı bir hareketle Harry'yi yattığı yere yatırıp bacaklarını iki yana açtı ve bacaklarını büküp omzuna aldı.
''Harika bir iş çıkardın, güzelim.'' Harry ne olduğunu çözmeye çalışırken kendisini fazlasıyla ıslak ve aç hissediyordu.
Louis kafasını Harry'nin kalçalarına doğru eğdi ve Harry deliğinde ıslak bir şey hissettiğinde sertçe titredi.
Gözlerini hızla açtı ve beyaz saten çarşafları sertçe avucunun içinde topladı.
Louis kıkırdadı ve Harry yavaşça alt dudağını ısırdı, kendini fazlasıyla yakın hissediyordu.
Louis dilini Harry'nin deliğinin etrafında gezdirdi ve etrafını emmeye başladı.
''Daha fazla, DAHA FAZLA LÜTFEN BABACIĞIM,'' Harry yüksek sesle inledi, Louis kim oluyordu da ona hayır diyecekti?
Louis hızla dilini Harry'nin deliğine doğru itti ve Harry'nin bedeni sertçe sarsıldı ve ayak parmaklarını kıvırdı.
''Babacığım, oh!'' Harry gözleri kısılıyken fısıldadı.
''Geliyor musun, prenses?'' Louis dili hala iş üzerindeyken fısıldadı.
''Evet, evet,''
''Seni tutuyorum güzelim, bırak gitsin.''
Ve bu kelimelerden sonra Harry kendini sertçe bırakıp hiç duyulmamış küfürler etmeye başladı.
Harry kendine gelmeye çalışırken Louis yavaşça ayağa kalktı ve tezgahın üstündeki telefonu alıp telefon konuşması için telefonundan bir numara çevirdi.
''Alo?'' telefonun öbür tarafındaki kişi cevapladı.
''Mickey, bana bir kaç tane havlu getir.'' Louis bir yandan telefonla konuşurken bir yandan Harry'yi kesiyordu ve onun hala nefesini düzene sokmakla meşgul olduğunu görünce sırıttı.
''Getiriyorum, efendim.'' Louis telefonunu kapatıp yerine geri koydu ve Harry'nin yanına ilerlemeye başladı.
''Nasıldı?'' Louis sordu.
''Harika, babacığım,'' Harry uykuyla kelimeleri geveledi ve yatakta rahat bir şekil almaya çalıştı.
Louis Kapının dışından garip bir mırıldanma sesi duydu ve ayağa kalkmaya çalıştı, fakat Mickey odaya girmişti ve Louis onun ağzının Harry'yi görünce 'o' şeklini almasını sakinlik içinde izledi.
Louis hızla ayağa kalkıp Mickey'nin elinden havluları aldı ve Mickey usulca dışarı çıktı.
Mickey kapıda durdu ve ellerini önünde şükreder gibi birleştirip yukarıya baktı ve yavaşça fısıldadı.
''bunu shipliyorum''
#mickey;sen ben biz tüm larrie'ler<3, same mickey, same:(<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
baby boy》larry.
Fanfiction❝İtaatkarım olmanı istiyorum.❞Herhangi bir genç olan Harry Styles'ın,ünlü bir model olan Louis Tomlinson ile tanışmasıyla tüm hayatı değişir. {thank for permission @pleasurelouis}