hey merhaba merhaba bakın burada kim var, biliyorum çok ultra geç oldu ama evimde wi-fi bağlantım yok ve hep oyalaya oyalaya ancak şimdi çevirme fırsatım oldu, uyarı...uyarı tüm bölüm smut, hemde tüm bölüm sizleri seven ve daha hızlı bölüm çevireceğine söz veren sevgili yazarınız ben selamlarımı iletiyor ve sizi güzel bölümle baş başa bırakıyorum, bol bol yorum lütfen♡♡♡
Harry'nin elleri şu anda Louis'nin devasa yatak yatak başlığına bağlıydı, Louis onu sertçe öperken sadece altında kıvranabiliyordu.
''Sikeyim, fazla ateşlisin Harry.'' Louis Harry'nin dudaklarına başka bir öpücük için eğilmeden önce ağzına doğru inledi.
''Benim için çok sertsin, değil mi bebeğim?'' Harry'nin kalçalarından kavrayıp kendine bastırırken sordu Louis.
''Babacık.''Harry en yüksek tonda inledi ve başını geriye doğru attı, gözleri kayıyordu ve kesinlikle cehennem ve cennet arasında bir yer varsa orada sıkışıp kalmış gibi hissediyordu.
Louis'nin dudakları Harry'nin dudaklarından ayrıldı ve boynuna doğru yol aldı, orada izler bırakmaya başladı.
Harry Louis'ye dokunmaya çalıştı, bunu gerçekten istiyordu ve çabaladı fakat ellerini yatak başlığına sıkı sıkı bağlayan ip buna izin vermedi.
''Bana dokunamayacaksın,'' Louis sırıttı ve Harry homurdandı.
''Lütfen babacığım, iyi bir çocuk old-''
''Bana yalan söylemek iyi bir çocuk olmak mı?'' Louis çenesine öpücükler kondurmayı bıraktı.
''İyi bir çocuk olacağım.'' Harry kendini düzeltti ve Louis başını salladı.
''Bana dokunmayı hak etmedin.''
Louis alt dudağını Harry'nin göğsünden karnına ve kasıklarına doğru indirdi, süt beyazı bacaklarında gezdirdi.
Harry'nin kalçaları yukarı kalktı, ereksiyonu biraz ilgi için yalvarıyordu.
''Lütfen,'' Harry Louis bacaklarının iç kısımına başka bir iz bırakmakla meşgulken ağlarcasına inledi.
''Tam olarak ne istiyorsun, mmh?'' Louis sırıttı.
''Sadece becer beni, lütf-'' Harry sözünü tamamlayamadı, çünkü Louis'nin dilini tam olarak deliğinde hissettiğinde tek yapabildiği zevkten çığlık atmak olmuştu.
''Oh, Loueh.'' Harry hissettiği derin zevkle inlerken bacaklarını Louis'nin omuzlarına koydu.
Louis Harry'yi yemeye devam ederken, sakalları Harry'nin iç bacaklarını rahatsız ediyordu.
Harry Louis ona güzel öpücükler ve morluklar verirken kalçalarını yukarı kaldırarak babacığı için inliyordu.
Louis dilini tekrardan Harry'nin deliğine yaklaştırdı ve Harry'yi delirtecek bir tempode aşağı yukarı emmeye başladı.
"Louis" Harry gözlerini kocaman açarken olabilecek en yüksek sesle inledi.
Louis Harry'nin bacakları arasından çekilip ona ve onun kırmızı dudaklarına baktı.
"Nasıldı?" Louis sordu.
Harry mırıldandı, "İyi ama yeterli değil."
"İhtiyacın olan ne? Seni sertçe becermem mi? Seni sertçe becermem ve sevimli güzel ismini unutman mı, hm?" Louis sabırla sordu.
"Evet babacık, seni içimde hissetmek istiyorum." Harry gözlerini sımsıkı kaparken inledi.
"Hangi aromalı Lube'u tercih edersin?"(*Lube:Kayganlaştırıcı) Louis sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
baby boy》larry.
Hayran Kurgu❝İtaatkarım olmanı istiyorum.❞Herhangi bir genç olan Harry Styles'ın,ünlü bir model olan Louis Tomlinson ile tanışmasıyla tüm hayatı değişir. {thank for permission @pleasurelouis}