Nedeľa 31.4.
Milý denníček, prepáč, že som sa ti dlho neozvala. Bolo to preto, lebo za ostatné tri mesiace som prežila veľmi veľa zmien. Sociálnych, psychických aj telesných. Joshua je pre mňa už minulosť. Aj keď som videla video, na ktorom sekal hlavy neveriacich uprostred púšte (pozn.: Joshua odišiel 4.3. v deň sviatku mučeníka Machmeta do Sýrie, kde sa pridal k bojovníkom za Veľkého kalifa spolu so svojou arabskou snúbenicou), necítila som k nemu nič. Vrátila som sa späť do rodných Toplčian, chodím tu na gymnázium na Ulici 1. mája. Mám nové kamarátky. Tiež som strašne bohatá vďaka peniazom z Negérie. Obvod hrudníka sa mi zväčšil o 1,6 centimetra, vďaka čomu som čoraz viac sebavedomá. Trápi ma však jedna vec. Vlastne človek. Je to Juraj Hanibal, ktorému som ešte prednedávnom hovorila Dospeláň. Teraz mu všetci hovoria Topoľ. Neprestal ma navštevovať, keďže mám v izbe skriňu z Ňu Jorku, vstup do Narnie. Začal mi dávať hodiny klavíra. Už viem Kohútika Jarabého a vidím ako robím pokroky. Milý denníček, síce si myslím, že ťa moje problémy vôbec netrápia, ale mohlo by ťa aspoň zaujímať, čo za problém mám s Dospeláňom, vlastne Topľom. Vieš, časom som si začala uvedomovať, že moje city k nemu sú hlbšie ako som si doteraz myslela. Ale neviem ako to berie on. Bojím sa o to, že by som mohla zničiť vzťah, ktorý medzi nami už je. Topoľ je tiež celkom plachý a čudný chlapec (a aj preto ho mám rada). Možno preto, lebo mu nenarástli prsia. Milý denníček, už musím končiť. Idem s Topoľom na koncert obnovenej Metalindy do Slovenskej filharmónie.
Pondelok 1.5.
Milý denníček, koncert Metalindy bol úžasný. Všetci mali dlhé vlasy ako Topoľ a Paľo Drapák bol zasa vo svojej forme. Len škoda, že som sa ho na To neopýtala. Myslím, že to mohla byť dokonalá príležitosť.
To bolo asi všetko, čo som ti chcela povedať, milý denníček. Teraz idem na harty pard. Veľký predseda zorganizoval oslavu Sviatku práce vo svojom rodnom meste.
YOU ARE READING
Trojmenná
RomanceOd udalostí v Strapatej a Umytej už prebehol nejaký ten týždeň. Emmma je naspäť v rodnej krajine, ale to neznamená koniec jej trápeniam. Strhujúci príbeh opäť v podaní známej dvojice Riška a Julka, ktorým sa znova podarilo posunúť latku ešte vyššie...