Pondelok 1.5. 19:00, Dom kultúry Topoľčany
Je tu veľa dôchodkýň. Veľa z nich má tričko „Milujem Norberta" alebo „Na čele s Vterom plníme päťročnicu". Samotný Norbert Pico sa zatiaľ neukázal.
Pondelok 1.5. 21:00
Norbert Pico bol privítaný veľkým potleskom. So slzami v očiach hovoril o tom, že postavil minulý rok tri kilometre diaľnic, ako nám od novembra pripravil vlaky zadarmo. Zdôraznil, že na Slovensko nepríde žiaden imigrant, kým je on predsedom vlády. Plakala som od šťastia, keď som si uvedomila, aké má Slovensko šťastie na predsedu vlády a jeho istoty. Nebola som jediná. Od šťastia plakala temer celá sála. Potom vystúpil Maliňák, Kažigraf aj Teledrinni. Pri odchode domov som dostala ako bonus obrovskú kyticu. Škoda, že nemám volebné právo.
Utorok 2.5. 18:00
Milý denníček, dnes na prvej hodine s Fešanom Chorvátom som ohadzovala nášho inžiniera magistra alobalovými guľôčkami. Musela som síce ísť do riaditeľne, ale riaditeľ je mojej tety bratranca pes, takže ma pochválil, že som mu nasypala do misky nové žrádlo.
Potom, keď som išla s kamarátkami Feťou, Ildikó, Andrejkou a Ratáliou na tradičnú veľkoprestávkovú diskusiu na dievčenských záchodoch, Ildikó bola nahnevaná kvôli alobalovým guľôčkam. Mám pocit, že je tajne do Fešana zamilovaná. To vysvetľuje aj to, že sa stále hlási na odpoveď, zapája obvody a chodieva na krúžok mladých fyzikov. Martinka zase celá žiarila. Asi je to kvôli jej čerstvému vzťahu s Alfredom Hütterom, nemeckým žiakom na výmennom pobyte. Keďže Martinka ostatný mesiac mala 6 vzťahov, z toho jeden s päťdesiatosemročnou ženou a jeden s mojou andulkou, neverím, že by tento vzťah mohol šťastne skončiť.
Požiadala som moje kamošky, aby mi poradili ohľadom Topoľa. Feťa nevedela pochopiť, ako môžem mať niečo spoločné s niekým, kto má brata Hadicu, psa Mačku, a sám si hovorí Dospeláň alebo Topoľ. Ratália zatiaľ vzadu jedla toaletný papier, takže ma nepočula. Ildikó na mňa bola stále nahnevaná kvôli alobalu, ale Andrejka mi poradila: „Prečítaj si Terkovu knížku pre dospievajúce dievčatá, strana 73."
Terkovu knížku pre dospievajúce dievčatá napísal Dr. Pacger a je určená pre nás, dospievajúce dievčatá, ktoré môžu byť vystrašené zo svojich telesných a psychických zmien a potrebujú poradiť. Je taká obľúbená, že ju prečítalo viac dospievajúcich dievčat ako Divirgenciu alebo Mein Kampf. Keďže ju mám vždy so sebou, môžem sem tú pasáž vypísať:
„Prví impulz
Ponúkni mu čítanie osudu z jeho dlane. Čo na tom, že niesi žiadná cigánská veštkyne? Dôležité je, že sa budeš môcť dotýkať jeho rúk (och!). Naviac mu môžeš povedať, čo si vyčítala: že skončí s krásnou a zábavnou babou, ktorá je na dosah ruky:-).
Prví krok
Nahovor mu, že vieš čítať tiež z očnej dúhovky. Budeš tak v jeho tesné blízkosti a môžeš sa kochať jeho pohľadom, ani by si pôsobila ako šmírák:-)."
ESTÁS LEYENDO
Trojmenná
RomanceOd udalostí v Strapatej a Umytej už prebehol nejaký ten týždeň. Emmma je naspäť v rodnej krajine, ale to neznamená koniec jej trápeniam. Strhujúci príbeh opäť v podaní známej dvojice Riška a Julka, ktorým sa znova podarilo posunúť latku ešte vyššie...