Trojmenná (štvrtá časť)

52 1 0
                                    


5.5. Piatok 21:00

Milý denníček, dnes na hodine klavíra s Topoľom, keď som sa pozerala na jeho prsty ako nežne, ale pevne a isto sa dotýkajú a stláčajú klávesy klavíra, čo robím stále na každej hodine, som počula ako Topoľ zašepkal: „Mám ťa rád." Mám ťa rád, Mám ťa rád. Tieto slová mi znejú v hlave doteraz. Asi zavolám Andrejke, čo tým Topoľ mohol myslieť.

5.5. Piatok 21:30

Milý denníček, Andrejka mi povedala, že to nemusí znamenať nič. Ak chcem vedieť, čo tie slová znamenali, mám sa ho to opýtať. Posťažovala sa mi. Napriek tomu, že Alfredovi jednoznačne povedala, že ich vzťahu je koniec, stále jej posiela videá, kde je známy truthseeker Rudolf Vaský, čo cíti ku národu kus veľkej lásky.

6.5. Sobota

Milý denníček, dnes sa idem s Ildikó a s Andrejkou pozrieť na volejbalový zápas MŠK Topoľčany proti Juventusu Horné Otrokovce. Ratália síce povedala, že ide s nami, ale potom sa niekam vytratila. Feťa je tento týždeň v vynikajúcej forme. Minule sme ich úplne rozdrvili.

6.5. o 20 minút neskôr

Milý denníček, už je po zápase. Podarilo sa nám vyhrať len jednu výmenu. Feťa, ktorá sa stala hrdinkou zápasu, keďže nám získala náš jediný bod sa tiež čudovala, kde je Ratália, lebo mali naplánovaný ďalší program. Andrejka ide na políciu, keďže Alfred jej stále posiela videá s Vaským a fotky psieho penisu.

6.5. 20:00

Dospeláň tentokrát nebol uväznený žiadným narnijským kráľom, takže prišiel včas. Povedal mi, že ide nová relácia s Kilom Roztvorilom na Hnojke. Teraz ju ideme pozerať. Myslím, že chudobné postihnuté deti budú dobrý základ pre romantický večer.

7.5. nedeľa

Dnes sme šli do kostola podpisovať petíciu za referendum. Určite dopadne úspešne, veď aj Norbert Pico povedal, že sa ho zúčastní. Keď som prišla domov, našla som Dospeláňa ležať na klavíri. Povedal mi, že ma chcel prekvapiť, ale neviem, prečo to vyzeralo skôr tak, že som prekvapila ja jeho. Pochválil sa mi, že mu otec daroval novú gitaru. Milý denníček, zaujímalo by ťa, či som sa ho niečo opýtala ohľadom nášho vzťahu? Nie, neopýtala.

 Občas si predstavujem, aké by to bolo, keby som chodila s Topoľom. Chodievala by som každý týždeň spolu s ním na metalové koncerty. Trávili by sme spolu roky v Narnii a zatiaľ by v našom svete plynuli len sekundy. Naučila by som sa hrať na klavír a možno by ma zobral do svojej kapely. A potom, keď ho vidím, chcem mu povedať, čo k nemu cítim. Nikdy mu to nepoviem. A vidím, že všetky moje fantázie o koncertoch sú to, čo sú. Fantázie.

TrojmennáWhere stories live. Discover now