Milovaná (piata časť)

49 1 0
                                    


8.5. pondelok

Milý denníček, dnes som pozerala najnovšie video Ruda Vaského. A hádaj kto tam bol okrem neho. Ladislav Lisko? Nie. Možno mi neuveríš, ale truthseeker povedal, že má nového Sturmbannführera Vaskyjugendu. A nie je to nikto iný, ako Alfred Hütter. Keď Rudolf konečne pustil niečo povedať Alfreda, bola som prekvapená. V jeho hlase bolo počuť nielen žiaľ, ale aj nenávisť. A počula som dobre, pretože sa celkom rýchlo presunul od témy krvavej revolúcie a znovunastolenia ČSSR k problémom s moslimskou a černošskou imigráciou, k sionistickej ideológii a k tomu, že dnes je výročie jednej veľkej tragédie, porážky zjednotených bielych európskych národov v boji proti židobolševizmu. Poobede sme boli ja, Andrejka, Feťa a Ildikó sa pozrieť na pochod Vasky jugendov. Keď tam zbadali Alfreda, boli všetky prekvapené. A Ratália sa zase niekam vytratila. To je inak veľmi čudné, milý denníček. Ratália bola z nás vždy tá, ktorá mala najviac času. Nemá hodiny klavíra, nehrá volejbal, ani neláme srdcia chlapcom.

9.5. utorok

Milý denníček, neuveríš, čo sa dnes stalo na fyzike. Fešan hovoril o elektromagnetoch a o pravidlách pravej ruky. Ja som ho neohadzovala alobalom, aby som nemusela čeliť hnevu Ildikó. A vtom nejako prešiel od elektromagnetov k zvončeku (doteraz neviem, prečo to spolu súvisí), a spomenul svoju manželku. Ildikó sa na mňa pozrela, či ju neklame sluch. Ja som si uvedomila, čo práve Fešan povedal. Ildikó potom zamrmlala, že ide na záchod a s plačom vybehla z triedy. Odvtedy ubehli už hodina a stále neprišla späť.

9.5. utorok

Milý denníček, Ildikó sme našli na záchodoch, kde straší. Stále plakala a asi si vybrala tieto záchody preto, lebo kvôli bubákom tam už všetci prestali chodiť a teda mala súkromie. Zase sme počuli tie divné zvuky. Potom prišla aj Ratália. Spýtala som sa jej, kam sa v poslednej dobe stále vytráca. Ona sa len usmiala a nič nepovedala. Počas utešovania Ildikó sa zrazu zhaslo svetlo a znovu bolo počuť zvláštne zvuky. Potom ako sa znovu zaplo, sme rýchlo odišli.

9.5. utorok

Milý denníček, Andrejka mi napísala, že dnes stretla Topoľa. Keďže je v týchto veciach skúsená a chcela mi pomôcť, spýtala sa ho, čo ku mne cíti. Povedal, že nikdy nebol zamilovanejší a dúfa, že to isté cítim ja k nemu.

TOPOĽ MA MILUJE !!!!!!!!!!!!!

Neskutočne sa teším na zajtrajšiu hodinu klavíru. Už teraz si živo predstavujem, ako si navzájom vylievame srdiečka, Topoľ mi zahrá skladbu, ktorú si určite dopredu napísal v dobe, keď si myslel, že jeho city sú neopätované. Potom ma zoberie do Narnie, kde spolu strávime medové týždne. Vylepší si tam techniku hrania na gitare a bude koncertovať s Paľom Drapákom. Mohli by sme stráviť v Narnii celú večnosť, lebo kým tam prebehnú desaťročia, tu je to len jeden výdych koňa. A keď sa vrátim, budú o mne všetky kamarátky môcť hovoriť, že som vyspelá na sedemnásť.

10.5. streda

Milý denníček, neuveríš, čo sa stalo. Ratália sa dala dokopy s Dávidom. Zistila, že vôbec nie je bukvica. Celé to vytracovanie bolo kvôli tomu, že Dávid je stále niekam volával a ona nám svoj vzťah zatajovala. Ratália vyzerá veľmi šťastne. Ja však vyzerám šťastnejšie, lebo viem, že 

TOPOĽ MA MILUJE !!!!!!!!!!!!!

Momentálne sme na záchodoch, pretože nás Ratália požiadala, aby sme išli s ňou cikať. A zase sa ozývajú čudné zvuky.



Milí čitatelia, práve ste si prečítali predposlednú časť tejto knihy. Ako si myslíte, že dopadne veľkolepé finále tohto príbehu pre Topoľom milovanú Martinu Emmmu Révayovú? A čo ostatní? Pomstí Alfred svojich zavraždených predkov?

TrojmennáOù les histoires vivent. Découvrez maintenant