Ľadová (tretia časť)

64 1 1
                                    



3.5. Streda

Milý denníček, včera mi Topoľ zrušil hodinu klavíra, pretože odišiel až do budúceho utorka do kúpeľov v Patinciach.

Vzťah Andrejky a Alfreda sa posunul na ďalšiu métu. Sama sa mi pochválila. Čoskoro to však bude vedieť prostredníctvom Veľkého Patrika a Bonifáca celá trieda. Kartin Mičár, ten debil s rozseknutým okom sa pochválil, že má zošit plný mojich výrokov, typu „Tomáš skočil a ja som bola kvôli tomu celá mokrá."

Keď sa Ildikó dozvedela, že nám bude suplovať telesnú Fešan, celá sa rozžiarila a zabudla na svoju výhovorku s menštruáciou.

4.5. Štvrtok

Milý denníček, Ratália sa dnes na záchodoch priznala, že sa jej páči Dávid. Dávid sa páči asi polovici školy. Je inteligentný, hudobne nadaný (takmer ako Topoľ), citlivý a napriek tomu pekne vyzerajúci športovec. Ktorá by ho nechcela. Lenže, ako hovoria školské povesti, jedného dňa, asi pred tromi rokmi sa zapáčil Andrejke. Tá zistila, že Dávid je menšinovo sexuálne orientovaný (bukvica). Ratália povedala, že bukvice má rada, ale žalude sú lepšie. Potom jej Andrejka, najviac skúsená v tejto oblasti, vysvetlila, čo to znamená a nevyhla sa pri tom ani nechutným detailom. Myslím, že sa Ratálii skončilo detstvo.

Inak poslednú dobu na záchodoch blbne svetlo a sú tam čudné zvuky. Bojím sa, že to môžu byť duchovia mŕtvych elektrikárov a nemenovanej nadradenej menšiny, ktorá tu bola vystrieľaná počas SNP. Preto sme odtiaľ odišli do triedy. Teraz je slovenčina, ale neviem sa sústrediť. Spomenula som si na Topoľa, ktorý má dnes prísť na hodinu klavíra. Vôbec neviem veštiť z ruky. Asi zavolám známej veštkyni Lolande.

4.5. Štvrtok 18:00

Lolanda mi povedala, že je len herečka a celá jej relácia je fake. Neviem, čo mám robiť. A Topoľ tu mal byť pred pol hodinou.

4.5. Štvrtok 22:00

Milý denníček, Topoľ sa mi ospravedlnil, kráľ Narnie Milan CCLxD. ho uväznil na 20 rokov za škrečkovraždu. Vyveštila som mu z ruky, že si musí dávať pozor na kengury a stane sa veľkým umelcom, bude koncertovať po boku Paľa Drapáka. Bol šťastný. Takmer som si istá, že ku mne cíti to, čo ja k nemu.

5.5. Piatok

Milý denníček, Andrejka sa rozišla s Alfredom. Na jej pomery vydržal vzťah veľmi dlho. Až tri dni. Videla som ju bozkávať sa s Tomášom. Alfred sa dnes v škole neukázal. Trochu ho ľutujem. Chodí do tejto školy len dva týždne, takže sa asi nedozvedel o tom, že Andrejka je tu známa radodajka. Na záchodoch stále blbne svetlo a ozývajú sa tam divné zvuky. Andrejka mi povedala, že ak tam straší, nie sú to duchovia vystrieľaných Nemcov. Tých skántrili v budove o tri bloky ďalej. V starom pivovare. Alfred to vraj vie, pretože jeho pradedovi z Argentíny tam zastrelili sestru. Ratália zase ospevovala Dávida. Feťa sa pohádala s Andrejkou. Nepáči sa jej ako sa zachovala k Alfredovi. Keď Andrejka pripomenula Ratálii, že Dávid je gay, tak sa s ňou pohádala aj ona.

TrojmennáWhere stories live. Discover now