Sabahin erken isiklarinda eski barakanin kapilari sonuna kadar acildi. Gozume gunun ilk isiklari vururken aniden gelen sesle irkildim.
Adam bana kalk ,kalk diye bagiriyordu. Ben nereye diyince ,buyuk baskana gidiyoruz dedi.
Buyuk baskanda kimdi yahuu ??? bi baskanimiz eksikti. Adamlarin itip kakmasiyla zorla yola ciktik. Upuzun ve yorucu bir yolculugun ardindan cok şatafatli bir köşke geldik. Bizi orta yasli bir amca karsiladi. Bu amca beni kaciran mafya adamlari gibi acimasiz ve tipik degildi. Köşkten iceri girince gizli bir odaya girdik. Bu odada ölen ( yani benim yanlislikla öldürdügüm ) annem ve babamin resimleri vardi. tum bu resimleri nerden buldular ? diye dusunuyor hemde odada goz gezdiriyordum. Ogrendigim ve anladigim tek sey odanin girisinde yazan SEDAT TAŞCI yazisiydi. Demekki adamin adi Sedat' ti ... Bunu ogrendigim iyi oldu. En azindan adiyla hitap ederdim....Sedat amca arkadan elini uzatip omzuma koydu. Ve bana usulca "anlat" dedi. Neyi anlatacigimi bilmiyordum. Sedat amca yuksek bir sesle "annenle ,babana ne yaptigini anlat" diye bagirdi. .Sedat amca nin ailemle ne ilgisi var ... Ne yaptigimi anlatmadan once "siz annemi ve babami nerden taniyorsunuz" dedim. Sedat amca 1-2 dakika dusundu ve tam soyleyecekken telefonu caldi. Aniden kosup gitti. Adamlarina ise "kiz burda kalsin. Basinda bekleyin. Gelince herseyi anlatacagim ve oda bana ne yaptigini anlatacak " dedi. Kapiyi sertce carpip gitti. Ben ise meraktan catliyordumm. Gelmesini bekleyecegim ve tum meraklandigim sorulari bana anlatacakti .. "DERT VE BELA " işine simdide heyecan eklenmisti ......