-Bir kitap Icin-

14 1 0
                                    

Gunlerden cuma ... Biz yine robotu bekliyoruz. Bu arada Aylin ve ben iyi arkadas olduk. Insallah buda GUNES gibi yapmaz. Aslinda tum kiz arkadaslarim iyiydi bana karsi. Ama ben aralarinda bir erkege asik oldum. Adi TUNÇ.Cok yakisikli bir cocuk.Ara sira onla balkona cikip hava aliyoruz. Galiba oda beni seviyor. Sevmese gelmez. Neyse istee Robot Tony geldi.
Tony:meraba dostlarim. size verdigim kitapta bazi eksikler vardi.
Ben: evettt ben gordum. bazi sayfalarin yarisi yok . diye lafa atladim.
Tony:bugun o sayfalari bulup kitabi yeniden yazacagiz. Bunun nedeni şu.Bilgiler eksik oldugu icin robot bazi seyleri anlayamiyor. Eger son sayfanin parcasini bulursaniz . Robotun aklini yapmis olursunuz.
ben: peki nasi olucak???
tony: 4'erli 7 grup olusturun. 1 grup mudurun odasindaki kagidi bulacak ,1 grup gelenleri gozetlicek , 1 grup muduru oyalicak, 2 grup birsey olmamis gibi durumu belli etmicek.
Kalan 3 grup ise yaptiginiz robota birseyler ogretecek . tamam ?hadi dagilin herkes gorev yerine...
durum baya karisikti.ben grubumla mudur odasina gittim. Kagidi aramaya basladik. Kapida gozlemci mehmet vardi. Aylinler ise muduru oyaliyordu. Kagidi bulamamistik tam pes edip gidiyorduk ki ayagim yere takildi ve dustum. Haliyi kaldirdik ve altindaki gizli bolmeyi actik.kagit ordaydi ve paslanmisti ama okunuyordu. O anda mehmet kapiya tiklatti. "eyvahh mudur geliyor saklanin " dedim herkes biyere sıkışmayı basardi. Mudur iceri girdi telefonunu alip cikti. Mudurun arkasindan bizde cikip hemen A sinifina indik. Tum gruplar ordaydi.
Aylin: gunes muduru oyalamak cok zordu. ancak bir sure dayandi bize .
ben : bizde az kalsin yakalaniyorduk. neyse biz kagidi bulduk . inceleyelim. bu arada biriniz tony 'i cagirin.
biz kagidi incelerken tony geldi ve bakti aferin size dedi basardiniz.
tony: hemen robotu getirin.
tony kagitta yazili kelimeleri bir bir eline yazdi. Bizim robotla ellerini birlestirdi. Bizim robot akillandi ve bize birseyler dedi.
bizim robot : mudurun neslini tuketmeye varmisiniz ??
herkes : evettttttttt
(yarindan itibaren neslini tuketme planlarina basliyoruz. bizi buyuk macera bekliyor)

-Dert ve Bela-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin