-Gunler Sonra-

56 7 2
                                    

Okulun akışı her zamanki gibi devam ediyordu. Ama ben ise yeni arkadaslar edinmistim.( bu arada gorme engelli cocuktan yeniden ozur diledim ve beni affetti)Neyse arkadasimi tanitayim. Adi Günes . Sarisin , biraz tembel ( aptal ) birisiydi . Ama super ikili olmustuk. Herseyimiz ayniydi. Yediklerimiz bile. Bana bu kadar iyi davranmasi simarmama sebep olmustu. Sinemaya gitmeye karar verdik. Tum bilet paralarini GUNES verdi. Resmen ezik duruma dusmustum. Nasi oluyorda fakir bir kiz hergun harclik olarak 20 -30 tl getiriyordu.. Giyiminden anlasildigi uzere fakirdi ! Biz boyle mutlu mesut gecinirken GUNES 'e bu aralar birseyler olmaya basladi. Surekli yanimdan gitmeye , gizli isler cevirmeye basladi. Onu takip ettim. Birkac cocukla birseyler konusuyorlardi. Yaklastim ,yaklastim ve SOKK!! para calma plani yaptigini ogrendim. Duydugum an yanina kostumm. Beni gorunce cok sasirdi. Uzuldu , utandi . Ona sarildim. Onun fakir oldugundan utanmamasini,herzaman onla parami paylasacagimi soyledim.
Gunes : ozur dilerim . kucuk duruma dusmemek icindi ... dediginde hemen agzini elimle kapattim. Bida boyle konusmamasini soyledim ve onu alip kendim tek basima yasadigim eve getirdim. Yataga yatirdim. Ustunu orttum. O derin bir uykuya dalarken ben onaa uzuluyordum. Nasi olsa bu isler " DERT VE BELA ".....

-Dert ve Bela-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin