~1~

50 17 11
                                    

Sabah annemin sesiyle uyandım.

"Kızım hadi kalk bugün senin en mutlu günün ama sen hala yatıyorsun. Ben böyle değildim valla."

Annem sayıyor da sayıyor. Gerçekten bugün en mutlu günümde. Evleniyordum. Günlerce bu anı bekledim. Dualar ettim. Ve şimdi gerçekleşiyor. Bir aksilik olmadan biter Inşallah bugün. Yataktan çok mutlu bir şekilde kalktım. Saat 12.30 du. Zil çaldı ve benim kardeşten de öte canım arkadaşlarım geldi. Iceriye Sena girdi.

"Kız sen daha hazırlanmamışsın. Sen nasıl gelinsin ya ?" diye Sena direk lafa atıldı.

Hayır daha saat 12.30. Düğüne daha kaç saat var niye bu kadar acele ettiriyorlar ki?

"Evlenecek olan benim neden bu kadar telaş ediyorsunuz. "

" Iyi peki sen tembelliğe devam et düğününe geç kal. " dedi Sena.

" Kızlar burada laf atışması yaparak da zaman kaybediyorsunuz."

" Haklısın Aysel teyze. Hadi Esen kahvaltıya. " dedi Sena ve beni zorla masaya oturtular.

Zar zor bir kaç bir lokma yedikten sonra banyoya girdim. Banyodan çıktım ve gelinliği de alıp kuaföre gittik. Kuaföre geldiğimizde saat 15.50 idi. Yaklaşık olarak saçım ve makyajım iki buçuk saat sürdü. Tam hazırdım ki sevgilim mesaj attı.

Gönderen : En değerlim
Heyecanlı mısın? Hazır mısın?

Gönderilen: En değerlim
Evet hemde çok. Peki ya sen?

Gönderen:En değerlim
Evet hem heyecanlı hemde sabırsızım. 10 dk sonra geliyoruz. Seni çok seviyorum.

10 dk sonra burada olacaklardı. Ben hazırdım. Dakika saymaya başladım. Düğünüme dakikalar kaldı. En mutlu günüm. Annem gözü dolu bir şekilde

" Kızım biricik varlığım. Şimdi sen gidiyorsun. Beni bırakıyorsun. Ben senden nasıl ayrılacağım?"

Ah annem ah bir bilsen beni bende senden ayrılamam ki.

" Annem. Sakın ağlama. Benide ağlatacaksın. Sonra ikimizin makyajı felç olacak. Bende üzülüyorum senden ayrılacağım için ama söz her zaman seni ziyarete geleceğim. "

" Kızım sen üzülme. Sen mutlu olmayı hak ediyorsun. Sen hep gül. Ve her zaman beni ziyaret et"

" Ayy çok güzel olmuşsun Esen. Prensesler gibi."

" Sağol canım sende çok güzel olmuşsun" dedim Senaya.

Tam o sırada korna çaldı. Bunlar bizimkilerdi. Yavaş yavaş dışarıya doğru çıktık. Batu arabaya yaslanmış bir şekilde bekliyordu. Çok yakışıklı olmuştu. Beni fark etti ve hemen diklendi. Hayran hayran bakıyordu. Yanına gittiğimde bana

" Çok güzel olmuşsun. Tıpkı melekler gibi." dedi.

" Sende çok yakışıklı olmuşsun. Tıpkı yakışıklı prensler gibi. " dedim ve arabaya bindik.

" Dakikalar sonra benim eşim hayatımın bir parçası olacaksın."

" Ben hala inanamıyorum. Biz nerden bu hallere geldik. "
gerçekten biz nerden geldik? Ne zor şeyler yaşadım yaşadık.

" Artık eskiyi düşünme. Önüne bak. "

" Haklısın." düğün yerine gelmiştik. Kır düğünü yapacaktık. Biz arka tarafa doğru gittik. Biraz sonra anons yapılacaktı.

" Koluma girmeye ve bu koldan asla çıkmayacağına var mısın? "

" Hayatımın sonuna kadar evet varım."

" Seni seviyorum. "

"Bende seni seviyorum. "

Ve anons yapıldı. Koluna girdim ve yavaş yavaş gittik. Arkadaşlarımız bizi kapıda bekliyordu. Bizi görür görmez beyaz guller atmaya başladılar. Arkadan normal klasik düğün müziği çalıyordu. Nikah masasına oturduk. Nikah memuru geldi ve klasik sözleri söyledi.

"Hiçbir baskı altında kalmadan belediyemize başvurdunuz. Siz Batu Koç, Esen Püsküllüyü eşiniz olarak kabul ediyor musunuz? "

" Sonsuza kadar evet. "

" Peki siz Esen Püsküllü Batu Koç'u eşiniz olarak kabul ediyor musunuz? " " Evet evet yüzlerce evet."

" Bende sizi karı koca ilan ediyorum. Gelini öpebilirsiniz."

Ayağa kalkmadan Batunun ayağına bastım. Bana tip tip baktı. Bende sadece masumca gülümsedim. Ayağa kalktık. Beni alnımdan öptü. O sırada flashlar patladı. Sonra nikah memuru evlilik cüzdanını bana verdi. Ben elimde onu bir güzel salladım. Heyyo evlendim der gibi. Ve bizim şarkımız çaldı. Sezen Aksu Seyirlik Değil Ömürlük Olsun. Elimden tuttu ve beni dansa kaldırdı. Hala ellerim titiryordu. Biz biraz önce evlendik. Kalbim çok hızlı atıyor. Çok mutluyum. Allahım şükürler olsun.

"Masada ayağıma bastın. Oyle olsun bakalım. Ben acısını senden bugün alırım. " dedi.

Tabi ben bi kızardım bi kızardım.

" Utanınca daha tatlı oluyorsun. Sen utanma"

" Batu susar mısın?"

" Aa neden ki karımla konuşuyorum. " dedi ve pis pis güldü.

"Gülmesene ya"

" Tamam tamam sen nasıl istersen" dedi.

Şarkı bitmişti. Tam misafirlere doğru giderken bir ses duydum. Patlama sesi gibi. Sonra herkes bir çığlık çığlığa. Hareket edemiyordum. Yürüyemiyordum. Sırtımda sıcak bir su akıyordu. Hafif hoş bir acıda vardı. Bir an yere doğru düştüm. Yerin soğukluğu ve sırtımdaki sıcak su birleşti. Acı dahada artıyordu. Herkes başımdaydı. Batu bana Esen Esen diye bağırıyordu. Ama neden bağırıyordu. Zaten yanındayım. Soramıyordum. Konuşmamıyordum. Yavaş yavaş uykumda gelmeye başlamıştı. Artık gözlerim kapanmaya başlamıştı. Gözlerimi tam kapattığımda bütün anılarım film şeridi gibi gözlerimin önünden geçiyordu. Sanki hepsini tekrardan yaşıyordum. Artık etrafımdaki hiçbir sesi duyamıyordum.

Evet arkadaşlar yine ben. Daha öncede bir kitap yazmıştım ama pek tutulmadı. Bu kitabı seversiniz umarım. Bu kitabın konusu kız tam mutlu olacağı sırada düğününde vuruluyor. Ve anıları gözünün önünden geçiyor. Size o anılarını anlatacağım. Iyi okumalar ;)

Bana Bir Şans Daha VerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin