~3~

32 14 9
                                    

Bugün Cumartesiydi. Ve ben erken kalkmıştım. Neden ya neden. Tatil günümde neden erken kalkıyorum? Okul zamanında da bu saate kalksam derslerde uyumam yani. Bugün kitapçıya gidecektim. Bir kaç kitap almam lazım. Ve ordanda Cenk'in basketbol maçına. Sevgili arkadaşımın maçı(!) Annem kalkmış bana kahvaltı hazırlamıştı. Kahvaltıyı yaptıktan sonra gidip hazırlandım. Uzun bel pantalon ve gömlek giydim. Saçımı hafif sekilde at kuyruğu yapıp yanlardan çok az çıkardım. Ve hazırdım. Yakındaki kitapçıya gittim. Kitaplar arasında dolandım durdum. Dolandım dolandım ve bir baktım ki maça baya bir geç kalmışım. Telefonuma baktım ve elli tane arama. Cenk ve Sena. Sesizde olduğu için duymamıştım. Hemen beğendiğim kitapları alıp dışarı çıktım. Taksiye binip hemen maç yerine gittim. Cenk'i aradım. Mola vermişler. Kantindeydiler. Yanlarına gittim. Bir masaya oturmuş konuşuyorlardı.

" Nihayet gelebildin Esen. Yine uyanamadın değil mi? "

" Hayır uyandım ama kitapçıya gittim ve kitap aldım. "

" Senin bu kitap aşkın var ya öldürecek beni. " dedi Cenk.

Omuz silktim. Ve hemen boş yere oturdum.
"Ee ne oldu maç? " diye sordum. Tam cevap vercekken bir ses duydum "

Abi hadi gel başlıyor. " Dönüp baktığımda çocuk arkasını dönüp gidiyordu.

" Hadi kızlar gelin. " dedi Cenk ve bizi içeriye soktu. Hemen Sena ve ben geçip bir yere oturduk.

" Kızım bir çocuk gördüm. Of of of yani. Yok böyle bir şey. "

" Aman Sena hep böyle yapıyorsun. Ama elde var sıfır. "

" Görürsün bak bu sefer yapıcam. Sana çocuğu gösteriyim dur." dedi ve gözleriyle etrafı aramaya başladı.

" Hah bak işte tam şurda. Yakışıklı demi? " Gösterdiği yere doğru bakarak
" Yaa ne demezsin" dedim.

" Aman geç dalganı geç sen"

" Dalga denizde olur canım. " dedim. Bana sinirle baktı. Gülüp Cenk'i izlemeye başladım. Maç bitmişti. Onlar kazanmıştı. Cenk yanımıza geldi.

"Kızlar bunu kutlamaya var mısınız? "

" Olur " dedik Sena ile ben aynı anda. Cenk şaşırarak bana baktı. Cenk üstünü değiştirmeye gitti bizde kantine indik. Senaya aldığım kitapları gösteriyordum.

" Hadi kızlar gidelim. Ama bir misafirimiz var ." dedi.

Merakla dönüp baktım. Hayır ya o kişi değildir demi? Yani bu kadar tesadüf olamaz değil mi? Bana bakıyordu. Ikimizde ayni anda

"Yine mi sen ya?" diye bağırdık. Cenk ve Sena merakla bize bakıyordu. Cenk hemen

"Tanıştırayım Batu. Bunlarda Esen ve Sena. Ama siz zaten daha önceden tanışıyorsumuz galiba."

" Tanışma filan değil. Bu kız benim arabamın önüne atladı. Ölüyordu."

"Önüne atlama filan olmadı. Küçük kız yola fırladı ve sende onu görmeyip arabayı sürmeye devam ediyordun. Onu kurtarmak istedim hepsi bu. Bide sanki suçsuzmuş gibi arabadan inip bana bağırdı. "

" Tabi suçsuzdum."

" Eminim öyledir. "

" Neyse neyse sakinleşin biraz. Hadi gelin gidelim." Cenk'in arabasına bindik ve cafeye gittik. Şu çocuk canımı sıkıp durdu ya. Bide Cenk'in arkadaşı çıktı iyi mi?

" Ee siz hep böyle küs mü kalacaksınız? Tamam ikinizde hatalısınız. Ama konuşun bari olmaz ki"

"Benden özür dilemeden affetmem" dedim. "

" Benim mi özür dilemem lazım. Çocuğunun elini tutmazsan yola atlar sende onu kurtamak için arabanın önüne atlarsın."

Sena ve Cenk aynı anda

"Çocuk mu? Ne çocuğu Esen nediyor Batu? Yoksa bizden habersiz çocuğun mu var senin? "

"Aa sizin haberiniz yok mu 3-4 yaşlarında çocuğu var bunun. Bakın sizide kandırmış."

" Esen be saçmalıyor bu bi açıklama yapacak mısın? " diye cırladı Sena.

"Ukala beyfendi beni orda da dinlemediği için size gelip burda yanlış şeyler anlatıyor. Yanımda bir çocuk vardı. Tıpkı kardeşim gibi yola atladı. Araba çarpıp ölücekti. Kardeşimin ölümünü izlediğim gibi küçük çocuğuda izleyemezdim. Hemen yola atlayıp çocuğu kurtardım. Arabadan inip bana bağıracağına dinleseydi şuan bunlar olmayacaktı. Ben gidiyorum size iyi eğlenceler. " dedim ve gözüm dolu şekilde masadan kalktım.

Yine o an aklıma geldi. Yaşlar gözümden aka aka yolda yürüyordum. Durdum diz çöküp ağladım. Astım krizim vardı. Geçmişti son 1 yıldır hiç bişey yoktu. Ağlayınca daha çok artıyordu. Hemen çantamdan ilacı çıkardım. Biraz iyi olmuştum. Eve gittim ve kendimi yatağa attım.

Yorumlarınızı ve Votelerinizi bekliyorum iyi okumalar...

Bana Bir Şans Daha VerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin