Sabah okula gittiğimde hiç kimse gelmemişti. Sınıfa çıktım ve müzik dinlemeye başladım. Telefonuma gelen mesaj şarkının durmasını sağladı.
Gönderen: Yavrumm
Esen acilen kantine in.Gönderilen:Yavrumm
Ne oldu ki?Gönderen:Esen bi kerede soru sormada gel be.
Mesajı atan Senaydı. Önemli demişti. Merak ettim. Hemen kantine indim. Sena masada oturmuş beni bekliyordu.
"Noldu ne bu acele?"
"Sanada günaydın Esen.""Kızım buraya sen beni çağırdın. Şimdide trip atıyorsun. Iyi misin?"
"Uff neyse asıl önemli konumuza dönelim. 3 gün sonra Cenk'in doğum günü."
"Ee nolmuş?"
" Ayy Esen bi kerede lep demeden leplebiyi anlasan. Diyorum ki doğum günü partisi. Hani iyiki doğdun. Happy birthday. Anladın mı? "
"Salak değiliz herhalde anladım. "
" Hah nihayet. Iste diyorum ki Cenk'e doğum günü partisi yapsak ama bundan haberi olmasa."
" Ikimiz nasıl yapcaz ki?"
" Yardım alıcaz."
" Kimden?"
" Batudan "
" Yardım eder mi sence?"
"Ee yani basket arkadaşı Esen bu zahmet etsin"
" Iyi olur da Batuya nasıl haber vericez?"
"Cenk'in telefonundan numarasını alıcaz ve arayacağız"
" Olur"
" Tamam şimdi sınıfa çıkalım eğer Cenk gelmişse bizi merak etmesin."
Sınıfa çıktık. Cenk gelmişti.
" Nerdesiniz kızlar. Çantalarınız var siz yoksunuz."
"Kantine inmiştik. " diye geçiştirdi Sena. Zaten Cenk de fazla üzerinde durmadı. Ben hala nasıl Cenk'in telefonundan numarayı alacağız diye merak ediyorum. Hadi aldık diyelim ya Bora kabul etmezse. Off Sena off. Öğle arasında alacakmışız numarayı. Dersler bana bugün nedense çok uzun geldi. Hep bişey yapacağız dediğimde dersler uzun geliyo bana. Nihayet öğle arası olmuştu. Sena gelip bana fısıltıyla
" Sen Cenk'i oyala ben halledeceğim." dedi.
Biz böyle fısıldaşırken Cenk bizi farketti ve
" Siz ne konuşuyorsunuz fısır fısır. Bişey mi karıştırıyorsunuz."
" Yok Cenk ya ne karıştırıcağız. Hem sen gel bakalım yemeklerin fiyatına"
" Ne fiyatı Esen? Bilmiyor musun sanki"
"Belki değişmiştir. " diyerek onu uzaklaştırdım.
"Bak gördün mü değişmemiş. Hadi ne alcaksan al da masaya gidelim."
"Tamam canım aa merak ettim sadece."
O sırada Senaya baktım bana tamam hallettim işareti yaptı.
" Hadi gel masaya geçelim." Masaya geldik.
" Siz kesin bir şeyler karıştırıyorsunuz. Belli yani. Hadi bakalım çıkar kokusu yakında. "
" Yazıklar olsun arkadaşlarına güvenmiyorsun. Öyle olsun Cenk. "
" Ben size güveniyorum. Sizi tanıyorum. O yüzden bu halleriniz beni şaşırttı doğrusu. "
Sena ile ben Cenk'i aynı anda cık cıklıyorduk.
" Ee onu bunu bırakın çıkışta ne yapıyoruz. "
" Cenk valla ben ve Esen kütüphanede ders çalışacağız. Yoksa sınıfta kalıcaz." dedi Sena.
Direkt gözlerimi büyüterek Senaya baktım. Ne diyorsun sen gibi. Bana kaş göz işareti yaptı. Sus dercesine.
"Siz ve ders çalışmak. Ay yok siz iyi değilsiniz bugün."
" Ay ne var yani ders çalışmakta. " dedi Sena. "
"Esen sen ne diyorsun. Sende mi ders çalışacaksın?"
"E-vet evet. "
Cenk ellerini kaldırarak bir şeyler söyledi. Galiba bizim kafayı yediğimizden şüpheleniyordu. Okul çıkışında Cenk gitti. Bizde kütüphaneye gidip Borayı aradık. Sena ona buraya gelmesini ama Cenk'e söylememesini söyledi. Biraz sonra gelecekmiş. Beklerken bizde neyi nasıl yapacağımızı anlatıyorduk ki Batu geldi." Noldu kızlar? Nedir bu kadar önemli olan."
Sena lafa atlayarak "3 gün sonra Cenk'in doğum günü. Ona süpriz parti hazırlamak istiyoruz. Ve bu yüzden senden yardım alacağız tabu eğer kabul edersen. "
" Ederim tabi de bu böyle 3 kişiyle olmaz ki. Benim arkadaşım var Murat. O da basketten. Hem Cenklede arkadaş. 4'müz organize ederiz ne dersiniz?"
" Olur bana uyar hem daha güzel olur." dedim.
"Tamam o zaman arayım gelsin."
Batu aramaya gitti. Kısa süre sonra yanımıza geldi.
" Hallettim onuda. 5dk sonra gelir o da."
" Tamam o zaman gelsin öyle konuşalım"dedim.
Arkadaşı da gelmişti.
" Tanıştırayım Murat. Bunlarda Esen ve Sena."
"Memnun oldum kızlar "
" Evet şimdi burada toplanmamızın amacı Cenk'e süpriz doğum günü partisi. " dedim. Bütün gözler bendeydi. " Küçük bir barı kapatmayı ve orada ona parti vermek istiyoruz. Herkes Cenk'in doğum gününü unutmuş gibi yapacak. Sonra onu bara davet edeceksiniz. Bütün arkadaşları orada olacak. Ne diyorsunuz olur mu?" Herkes beni dikkatle dinemişti.
" Olur" dedi Murat. " Basketboldaki arkadaşları davet ederiz. Onlara söyleriz. "
" Olur ama işleri paylaşmamız gerek. 4 kişiyiz. 2 kişi 2 kişi ayrılalım. " dedi Batu
" Tamam o zaman benle Esen. Sizde ikiniz." dedi Sena.
" Olmaz. Bir kız bir erkek olsun." dedi Murat.
" Peki o zaman ben Esen'i alıyorum. Sende Senayı." dedi Batu.
" Kabul ama nasıl haberleşeceğiz. Telefon numaralarını alalım. " dedi Murat.
Ve bunun üzerine paylaşım da yapılmıştı. Herkes birbirinin telefon numarasını aldı. Ben Batuyla yapacaktım. Hadi bakalım yarın okul çıkışı başlayacaktık. Biz bar ayarlayacaktık onlarda diğer işleri. Bakalım nasıl olacaktı.
Son tatil gunumde size ii tane yebi bölüm. Iyi okumalar. Vite ve yorumlarınızı eksik etmeyin :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Bir Şans Daha Ver
Teen FictionMutlu olmak isteyen bir kız. Ona ilk önce acı çektiren sonra mutluluk veren bir adam. Peki ya kız hiç mutluluğunu yaşayamadan biterse.... Konusu: Esen düğünde vuruluyor. Ve vurulduktan sonra anıları bir bir gözünün önünden geçiyor. Size o anılarını...