Den po incidentu vyl Fushimi doma. Ležel na posteli a koukal na zprávy. Asi v sedm večer zazvonil zvonek. Byl to Misaki s pizzou v ruce. Černo vlasý ho pustil dovnitř. Za pár minut se ozvalo zaklepání. Fushimi otevřel Misakimu a objal ho. ,,Moc mě to mrzí Misaki!" Misaki se jen zasmál. ,,V pořádku Saruhiko!" Fushimi ho pohladil a pak mu zvládne bradu a vášnivě ho políbí. Po polibku vezme pizzu do kuchyně. Misaki ho následuje. V kuchyni Fushimi pizzu položí na linku a otevře jí oddělí jeden dílek a kousne si do něj. Rajčatový protlak má na tváří a Misaki si ukáže na tvář. Fushimi jako správný chlap neví o co mu jde a Misaki už to zběsilé ukazování na tvář nevydrží a utře mu tvář. Fushimi ho chytne jednou rukou okolo pasu a koukne se do jeho hnědých očí. Brýle se mu lesknou a jeho úsměv vypadá opravdu šíleně. ,,Miluji tě.." Misaki se ho snaží odstrčit a docela se mu to dařilo než ho chytil pevně za ruce, které mu pak dal za záda. ,,Řekni mi že mě taky miluješ.. Prosím." Pustil jeho ruce ale pořád se Misaki nemohl hnout z místa. ,,Mám tě rád.." zašeptal skoro neslyšitelně, ale Fushimi mu rozuměl. Usmál se a pohladil ho po jeho zrzavých vlasech. ,,Dámě si tu pizzu?" řekl Misaki, Fushimi jen kývl. Když už byli na gauči tak Fushimi ležel hlavou na Misakiho stehnech. Natáhl se pro ovladač a pustil nějaký kanál s hudbou. Otočil se k Misakimu a usmála se na něj trochu perverzně. ,,Hm?" Podíval se na něj Misaki a pak trochu znervózní. ,,Vrraf" vydá že sebe Fushimi a Misaki celý zrudne. ,,Copak zlatíčko?" zeptá se ho Fushimi. ,,Snad se nestydíš." zazní trapné ticho a pak Misaki udělá co by nikdy Fushimi nečekal. Políbil ho.. Políbil ho vášnivě až Fushimim proběhla elektrizující chuť líbání okořenit a potom ho kousnul do rtů. Misaki otevřel oči a hlasitě vdychl. A to Fushimiho rozpálilo a proto si sundal bílou košili otočil Misakiho nohama ke svému obličeji. Rukou mu vjede pod tričko. A pomalu ho hladí. Misaki ho chytne za hlavu. A tím mu naznačil že by chtěl víc. Fushimi se zasměje pro sebe a rozepne mu kalhoty. Sundá mu je a dráždí mu jeho chloubu. Trochu se mu postaví. Jedním tahem mu sundá boxery. Chytne ho do ruky a začne pohybovat rukou nahoru a dolů. Tempo pomalu zrychluje a skoro na kraji vyvrcholení přestane a vloží si ho do úst. Přičemž ho Misaki chytne za hlavu a přiráží mu do úst. Fushimi na to moc zvyklí nebyl a proto sem tam šel slyšet dávivý reflex. S hlasitým vzduchem mu vyvrcholil v ústech.
Nyuu tak pokračování příště. :'>
ČTEŠ
Nenávist
ספרות חובביםPostavy: Yato Misaki Fushimi Saruhiko Upozornění: Obsah této povídky je 15+, také není vhodný pro homofóby.