Edana POV
- Pe mine mă căutai, Leviathan?
Sunt salvată! Dar tot nu mă întorc la el până nu mă lasă să merg la Zilele Iadului.
- Știi Levi, Luci a venit, deci poți să-mi dai drumul? îl întreb inocentă pe idiot.
Ochii lui se uită la mine ca și cum i-aș fi furat Nutella din frigider. Deci nu, nu îmi dă drumu' limbricu' ăsta de demon.
- Leviathan, dă-i drumul. încercă să îi poruncească Luci.
- Deci pentru ea nu te întorci în Iad, corect? răbufni el.
- E vina mea că sunt frumusețea străzii?! E vina Mamei Naturii! Dă-mi naibii drumul @#$%!
Deja simt cum o iau razna!
- Leviathan îți zic de pe acum, ar fi bine să îi dai drumul dacă nu vrei să...
Mod Edana descreierată activată!
***
- Știi... Nu trebuia să îl "înfrumusețezi" prea mult...
Levi sau pe numele său Leviathan, unul din Prinții Iadului și alte c******i tocmai ce a fost victima mea. Un ochi vânăt, jumate ras, nas spart, șapte degete rupte și etc.
- Și ce facem acum cu el acum? îl întreb eu pe Luci.
Oftează. Îmi place cum sună.
- Trebuie să îl duc înapoi în Iad...
- N-ai zis bine.
- Fie, îl ducem.
- Și?
- Și vom participa la Zilele Iadului...
- Chiar dacă?
- Chair dacă începe peste 5 zile...
Cu ce demon ascultător m-am cules! Zilele Iadului stai că vin!***
Cine ar fi crezut că ușa de la baie e portalul spre Iad? Abia aștept să mă cu Fancy și cum a zis ea: "să întoarcem Iadul cu fundu' în sus". Leviathan e ok, legat frumos cu o fundiță deasupra capului și complet imobilizat. Rănile? I s-au vindecat din păcate.
- Pregătită? mă întrebă Luci cu Levi pe umăr.
- E în regulă dacă merg îmbrăcată așa? și îi arăt tricoul și boxeri lui, iar el fața lui se înroșește.
- Nu, normal că nu e în regulă! Nu vreau să mă aleg cu tine furată de către un demon amorez! Stai puțin!
Îl trântește brutal pe Levi pe jos ca și cum ar fi un sac de cartofi și se îndreaptă spre dulapul lui de unde scoate o pereche de adidași ce par a fi lui Fancy și o pereche largă de pantaloni scurți albaștri de-ai lui.
- Pune-ți-le.
Îi iau pantaloni din mână și mi pun de față cu el.
- Ce faci?!
- Îmi iau pantaloni, nu se vede?! Ce demon pudic... Și cică voi demonii iubiți femeile...
După ce am îmbrăcat pantalonii mă încalț cu noii mei adidași.
- Gata! Iadule stai că vin! strig eu.
Luci îl ridică de pe jos pe limbric și intrăm în portal.***
- Wow! e tot ce pot spune când intru. Credeam că tot peisajul e roșu!
Iadul, locul unde ar trebuii ca totul să fie roșu și plin de flăcări e de fapt... Un loc unde demonii se îmbracă și arată exact ca oamenii și orașele arată exact ca orașele oamenilor.
- Nu te lua după aparențe. Sub acele înfățișări se află demoni ce îți vor numai răul.
- Tu măcar știi cu cine vorbești?
- Cu tine...
- Cu Edana frumusețea străzii ce traumatizează îngerii și demonii!
O parte din demoni și-au întors capul spre noi, au schițat un rânjet în colțul gurii în timp ce mergeau spre diferite locații.
- Vezi?! Deja îi traumatizez!
Luci și-a dus o mână la tâmplă în timp ce cu cealaltă îl ținea pe Levi.
- Hai să îl ducem pe ăsta la spital.
- De ce? Nu vezi că s-a vindecat!
- Nu acel tip de spital.
- Atunci care?
- Psihiatric.***
- Și cine i-a făcut asta? întrebă doctorul psihiatric cu mustăcioara răsucită.
- Mai bine n-ați ști... îi răspunse Luci și se aplecă ușor la urechea lui; sigur îi murmură ceva ca să nu aud eu!
- Bine, am înțeles. Ne mai vedem Prinț Lucifer!
Prinț, sclerozatul ăsta?
- Ne mai vedem! Edana, hai să mergem.
Mă ridic de pe scaun exact ca un copil mic și îl urmez pe Luci.
- Ce i-ai șoptit la ureche?
- Nu te privește.
- Chestii de demoni?
- Exact.
Luci deschide ușa spitalului și mă lasă să ies prima.
- De când ești tu gentleman?
- Nu sunt de nici când, tot ce vreau e să trăiesc.
De când a devenit el așa de conștiincios?
Vremea în Iad e destul de plăcută, cred că așa e tot timpul dacă ei se ocupă cu știți voi ce...foc...păcătoși...
Mulți demoni se uită la mine cu niște priviri nu prea frumoase, dar Luci își pune brațul pe umerii mei.
- Nu întreba. O parte dintre ei se uită la tine ca la viitoarea lor hrană.
- O parte?
- Da, aceia fiind mâncători de oameni.
- Chiar că mă simt ca într-o telenovelă proastă... Și Luci, care e faza cu Prinții Iadului?
- Clasificare după puteri.
Dacă pe ăsta și pe Levi îi pot răni, atunci vreau să știu cum ar fi să-i rănesc și pe ceilalți.
Până la urmă eu cu Fancy cred că putem răsturna Iadul cu fundu' în sus.