# 4 bölüm

30 7 0
                                    

Medya:Eylül. Çok fazla kan kaybettim beni hastaneye götürdüler. Eylül beraber geldi ve ambulansa bindi. Ben hiç.birşey hisettiyordum. Ameliyat odasına girdik öğretmenim arkamdan geliyordu. Doktorlar ailemin gelmesini istyorlar ama öğretmenler ailesi olmadığını söyledi ve içim daha çok acımaya başladı. Eylül kendisini suçluyordu elimi tutarak benden bin kere özürdilyordu odaya girdik ve elerimiz ayrıldı. Doktorlar ameliyata başladılar bana narkoz verdiler birşey hisettmemek için. Yaranın çok derin olduğunu söylüyorlardı ameliyat uzun sürdü ama sonunda herşey yapıldı ve yaşamam garantiydi. Biraz dinlenmem için beni bir odaya yeleştirdiler. Kimsenin beni ziyaret etmesi yasaktı daha. Farketmeden iki gün uyumuşum ama gözlerimi açtığımda yanımda oturan yorgun ama yinde parlayan gözleriyle Eylülü gördüm .
_ iki gündür uyorsun iyi misin savaş ?
_ iyim senin ne işin var burda?
_tabiki burda olucağım herşey benim yüzümden oldu sen beni korumak isterken kendin yaralandın ve ben kendimi çok suçlu hissediyorum .
_ kendini suçlamanı bırak. Yerimde olan herkes aynısını yapardı.
Bana bakan o güzleri beni büyüledi ve ona bakmaktan doyamadım ama bir an odaya öğretmenim geldi. Nasıl olduğumu sordu. Birkaç günü hastanede kalcağımı söyledi ve gitti . Eylül daha yanımdaydı eve gitmesini istedim çünkü çok yorgundu az kalasın düşecek ve bayılacak. Ama o ben iyileşmeden hiç bir yere gitmeyeceğini söyledi.tamam dedim ve ondan bir bardak su istedim. Bana suyu verdi sanki günlerdir su içmemiş gibi görünüyordum . Odaya yemek getirdiler oturup yemek yiyemiyordum bıçağın girdiği yer çok acıyordu . Eylül aldı yemeği ve bana yedirmeye başladı ama ben itiraz ettim ama yenide beni yedirmeye devam etti . Yemeği bittirdim kurt gibi doymuştum. Benimle konuşmaya başladı.
_ senin ailen nerde niye gelmedi diye sordu.
_ bu konu seni ilgilendirmez dedim ve kafamı çevirdim.
_ yanlış birşey sorduysam yada yaptıysam özür dilerim. Zaten başına fazla dert açtım belki artık hiç benimle konuşmasın.
_ Hayır sadece bu konuda hiç kimseyle konuşmuyorum.
_ İçini rahatlamak istiyorsan bana anlatabilirsin hiç kimseye söylemem buna emin ol.
Gözüne bakarak içimden bir gülümsedim. Belki bana iyi gelir düşündüm içimden.
_ istersen anlatma sen bilirsin ama bilki tüm sırları iyi tutarım.
Ona baktım ve ona güvenebileceğimi anladım.
_ 7 yaşımdayken annem babam kavga etti babam annemi aldatın. İlk önce babam evden gitti arkasından annem. Çok ağladım o günler ama sonunda kendimi toparladım ve güçülü olacağıma söz verdim. Bu sureç içinde farklı olaylar yaşadım beni yetimhaneye aldılar . Benden büyük çocuklar beni hergün döverdi herkesin önünden beni aşağlarlardı. Ben bunu bir kaç yıl çektim ama sonunda dayanamayıp oradan kaçtım. Benim için en iyi karadı bu . Şimdi dersinki baban zengin neden sana para göndermiyor yada akraban falan yok mu. . Babam beni hiç sevmezdi şimdi belki başka ailesi vardır onlara bakıyordur hiç onun umrunda değilim. Akrabam var tabiki ama hiç kimse beni almak istemedi. Annem öldümü yaşıyormu bilmiyorum .
Eylülün gözleri yaşardı.
_ bu kadar hasas bir konu olduğunu bilseydim sana sormazdım özür dilerim.
_ sorun değil. Bir daha benden özür dilemeni istemiyorum.
_ tamam . Yinede çok özür dilerim.
İkimiz birbirimizle bakıştık o mükemmel gözlerine bakmaktan kendimi alamıyorum.
_ sen kendin hakkında birşey anlat çünkü kimi kurtardığımı bilmiyorum .
Eylülün gülümsedi ve anlatmaya başladı.
_ hakkımda diyebilecek birşey yok ailede tek çocuğum annem babam var.Fazla zengin değiliz annem babam üniversiteyi yurtdışınada okumamı istiyor ama ben istemiyorum. Ama onları kırmak istemiyorum .Bu kadar işte benim hayatım. İçeri hemşire girdi ve benim uymam gerektiğimi söyledi bana ilaçları verdi .

Beklenmeyen aşk.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin