# bölüm7

7 0 0
                                    

Sınıfa girdim ve eylülü bir kızla konuşurken gördüm. Beni farketmemiş olmalı ki bir şey demedi. İyi görünüyordu bugün iyileşmiştir. Ben sırama oturdum. O sırada yanıma çanatasını koyan eylülü gördüm.
_ seninle oturabilirmiyim.
_ tabi.
_ nber dün gittiğini görmedim.
_ iyiym. Tabi öyle bir uykuya daldınki hiç bir şey hisstemiyordun.
_ yani sen mi beni odama çıkardın.
_ evet sorun mu var?
_ yok ne sorunu . Yüzü kızardı yine bu hep utandığında domates gibi oluyor.
Sınıfa öğretmen girdi.
herkes yerine otturdu.
_ bugun size önemli ödev vercem çocuklar . YanınZda oturan kişiyle şiir okuyacaksınız sınıfın ortasına herkesin yanına okuyacaksınız . Şiiri en güzel okuyan kişilerders puanı vercem.
Eylüle baktım mutluydu. Neden mutluydu ki bu benimle beraber yapacağı içinmi yoksa öğrermen şiir karışılığna not vereceğine mi.
_ herkes hangi şiiri okuyacağına belirlesin ve yarın bana versin. Haftaya şiirleri okuyacaksınız.
herkes hayır diye bağırdı.
_ hangi şiiri seçelim savaş.
_ ııı bilmiyorum ki. İstersen ben sana mesaj olarak beğendiğim şiirleri sana gönderirim.
_ tamam.
Ders boyunca öğretmeni dinlemdim. Zil çaldı. Kantine indim. İki tane çay aldım. Bir tanesi Eylüle . Kantineden çıkacaken gözümün önüne o salak çocuk geldi. Bana bakıyordu . Salak ya şimdi herkesin önünde onu öldürcektim ama şimdi yine olay çıkarmak istemiyorum. Sınıfa çıktım. Eylülü çantasını toplarken gördüm.
_ nereye gidiyon?
_ babam aradı önemli birşey konuşacakmış.
_ tamam önemli bir şey varsa ara .
_tamam hadi görüşürüz.
3 ders daha var hiç bir tanesini dinlemdim çıkış zili çaldı. Ben arkadaşımla beraber yaşadığım için daha evim yok. Bazen çalışıyorum kendime para topşuyorum. Eve geldiğimde odaya girdim. Ödev ile ilgili şiirler aramaya başladım çaok fazla şiir vardı ama bir tanesi en güzeldi.
"Ağlamak için gözden yaş mı akmalı?
Dudaklar gülerken, insan ağlayamaz mı?
Sevmek için güzele mi bakmalı?
Çirkin bir tende güzel bir ruh, kalbi bağlayamaz mı?
Hasret; özlenenden uzak mı kalmaktır?
Özlenen yakındayken hicran duyulamaz mı?
Hırsızlık; para, malmı çalmaktır?
Saadet çalmak, hırsızlık olamaz mı?
Solması için gülü dalından mı koparmalı?
Pembe bir gonca iken gül dalında solmaz mı?
Öldürmek için silah, hançer mı olmalı?
Saçlar bağ, gözler silah, gülüş, kurşun olamaz mı?"
Bunu Eylüle mesaj olarak gönderdim umarım beğenir de bunu öğretmene sunarız. Edebiyatı sevdiğimi söyledim tüm şiirlerden en sevdiğim victor hugonun şiiri olan bu . Yarım saat sonra telefona mesaj geldi.
Mesaj kimden= eylül.
"bence çok güzel bende bu şiiri düşündüm en sevdiğim şiirlerden birisi"
Kime = eylüle.
" benimde en sevdiğim şiir istersen yarın gel biraz prova yapalım beraber"
kimde= eylülden.
" tamam o zaman görüşürüşürüz😌"
Kime=eylüle.
" görüşürüz"
Bazen kendimi eylülün yanında görüyorum ama sonra saçmaladığımı düşünüyorum . O tatlı gülüşünü gördüğmde içimde birşeyler oluyor. Neden bilmiyorum ama kendimi onun yanında iyi hissediyorum. Neden bilmiyorum ama hep onun ynında olup onu korumak istiyorum. Aşk mıdır bu? Aşk gerçek mi ? Ben aşka inanırmıyım ? Bu sorular hep kafamda dolaşıyor. Ona en fazla arkadAş olarak davrana bilirim. Ailesi onun okumasını istiyor herkes gibi olmasını istiyor. Ama ben ailesi bile olmayan bir insanım ona onun istediği aşkı vermem. Bunları düşünerek uyudum.

Beklenmeyen aşk.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin