Fara versuri

62 4 1
                                    

Adevarata muzica e aceea fara versuri fara voce.

Auzind doar sonatele, iti poti creea propriile versuri in minte pentru momentul pe care il simti atunci cand asculti. Sunetele lasa frau liber mintii dumneavoastra, un vers o ingradeste. Un singur sunet va poate creea mai multe emotii, decat o va face un vers vreodata, pentru ca fiecare simte si gandeste diferit.

Cu un singur sunet poti fi ridicat la cer si intr-o secunda adus pe pamant.

De aceea, cea mai ologioasa muzica existenta in aceasta arta este cea facuta de instrumentele muzicale.

Sunt acele note ce iti aduc fiori pe sira spinarii si parul de pe maini ti se zbarleste de placere.

Nu pot sa nu plang de uimire si extaz cand sonatele ajung la apogeu. Caci doar simtind cu adevarat sunetele, poti intelege muzica.

Cu urechile mele as vrea sa ii aud pe Bethoveen sau Mozart cantand la pian. In persoana m-as duce sa ascult marile orchestre si in contrast cu acestea m-as zbantu-i ascultand muzica celor mai renumiti Dj intr-un concert.

Deseori ma gandesc cum se simte un dirijor stiind ca zecile persoane din sala asculta ce el dicteaza. Cum se simte acea persoana ce are in maini intreaga putere asupra muzicii.? Cum simte vibratiile sub picioare, cum la singura sa miscare din inchietura se ajunge de la liniste la haos sau doar o simpla nota?

Dar instrumentistii, cu mainile lor dibace ce datorita lor si al instrumentelor sunetele pot fi posibile, se pot materializa; ei cum se simt?

O intreaga sala sa se ridice-n picioare pentru ei si talentul lor. Sublim!

La fel si in cazul Dj-ilor ce au sute de fani ce le tipa si aclama numele, ce sar in fata scenei si simt euforia momentului.

~V~

Simţind muzicaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum