'Het is een meisje' een man en vrouw van jonge leeftijd staan dolgelukkig te kijken. 'Welkom Aurea' zegt de jonge vrouw.Nog geen seconde later stormen er twee wachters binnen. We worden aangevallen. 'Susan neem Aurea mee naar de schuilplaats' riep de jonge man. 'En jij dan Caspian? Ga met ons mee!'
'Lucy!' Een vrouw van rond de dertig komt naar voren. 'Neem Aurea mee, breng haar naar een plek waar ze veilig is. Snel!' 'En u dan mevrouw?' 'K vecht naast mijn man'
En zo rent de vrouw met Aurea het bos in ver weg van het gevecht. En rent Susan naar haar man Caspian om naast elkaar te vechten.
16 jaar later
'Aurea kom als de sodemieter naar beneden'
Eumh ja hoi ik ben dus Aurea, ik weet het bijzondere naam.. Ik leef al mijn hele leven in een weeshuis. De bazin hier is echt een verlepte lollie. Maar ach ja daar kan die arme vrouw niks aan doen, niet iedereen krijgt goeie genen mee.
Oke nog even iets meer over mezelf; zoals ik al verteld had heet ik dus Aurea. Ik ben 16 jaar en ik zit in een weeshuis. Ik heb niet echt vrienden ofzo en ik ben van plan het weeshuis te verlaten want ik ben nu oud genoeg.'Aurea potverdikkie naar beneden, nu!'
' jaja ik kom al'Ik loop naar beneden en eenmaal daar zie ik mevrouw Siedema zitten in de woonkamer samen met nog een man en een vrouw. 'Ah Aurea daar ben je' 3 paar ogen zijn nu mijn kant op gericht. 'Zoals je ziet ben ik niet alleen. Dit zijn meneer Johnsen en mevrouw Johnsen.
Ik stond daae verlegen in de kamer niet wetend wat te doen. Er gingen allemaal gedachtes door me hoofd zoals; wat moeten die mensen van mij? Gaan ze me adopteren? Neen niemand wil iemand van 16 adopteren.
'Ze willen graag even met je spreken' zei mevrouw Siedema en daarna liep ze weg en liet ze me alleen met deze twee mensen.
'Aurea we wouden even met je praten' zei mevrouw Johnsen en ze wijst dat ik op de bank tegenover hun kan gaan zitten.
'Zoals je natuurlijk zelf ook weet ben je afgelopen week 16 geworden..'
----------------------------------------------
Jeeeyy eerste hoofdstukje af🥂 ik had veel inspiratie voor dit boek maar jammer genoeg niet meer voor mijn andere boek (mbbm) 😫Klik op het 🌟
En 💭
Thxx❣️398 woorden
~xoxo J~
JE LEEST
Aurea
WerewolfEen weerwolven verhaal🥂 Aurea komt uit een weeshuis Ze weet niks van wolven Ze is verlegen en vertrouwd niet snel iemand. Ze heeft een kind Hij is al jaren opzoek naar zijn mate Hij is wraakzuchtig en moord veel Hij is de sterkste Alpha (Cover mo...