Deel 4

23 2 0
                                    

Pov Aurea

Axel ligt vredig te slapen in zijn wiegje en ik lig ook al in mijn bed. Vandaag was een lange vermoeiende dag. Axel kleertjes heb k in het mini inloopkastje van hem gelegd. Had k je al verteld wat mevrouw Johnsens reactie was? Toen k weer thuis kwam was het huis versierd met slingers en had ze een deel van mijn kamer speciaal voor Axel ingericht. Hoe ze dat ze snel heeft gedaan geen idee maar het was super mooi en lief! Ze was gelijk helemaal weg van het kleine jongetje en hij mocht haar volgens mij ook wel.

Ik voel me best wel gelukkig van binnen. Ik kan dat kleine jongetje eindelijk een warm huisje gunnen. En daarna viel ik in slaap.

Volgende dag

Ik word hemels wakker in een super zacht groot kingsize bed. Ik keek op mijn nachtkastje waar een wekker op stond 07:00, ik kan nog wel even weer liggen gewoon even nagenieten.

Nog geen vijf minuten later en ik hoorde iemand huilen. Mijn jongen heeft honger. 7:26 mooie tijd om op te staan. Ik stapte uit bed en deed mijn fluffy soks aan, Superduperunicorn schattig. Ik pak Axel uit zijn wiegje en loop naar beneden 'zo kleine jongen heb jij lekker geslapen?' Axel lachte schattig wat ik zag als een ja. (Hij kan nog niet praten)

Ik liep de keuken in en zag meneer en mevrouw Johnsen al zitten. 'Goedemorgen Aurea' 'Goedemorgen Axel' zei mevrouw Johnsen. 'Goedemorgen mevrouw en meneer Johnsen' 'ach lieverd noem ons gewoon Lucy en Caspian of mam en pap' zei ze met een knip oog. Ik ging aan tafel zitten en gaf Axel een flesje die al voor hem klaarstond. Toen Axel zijn flesje ophad legde ik hem weer boven in bed.  Maar toen ik beneden kwam hoorde k niet twee maar drie stemmen. Huh? Wie zou dat nou zijn. Ik liep zachtjes de  keuken binnen en zag een jongen iets ouder dan ik ben zitten. De jongen draaide zich om en liep naar mij toe en gaf me een knuffel. K stond als verstijfd en keek vragend naar mijn ouders. De jongen stelde zich voor als Aiden en ging weer zitten. 'Oja sorry lieverd we waren vergeten te vertellen dat we een zoon hadden.

----------------------------------------------
10000xx sorryyy, slecht hoofdstuk i know.  Kort ook maar ja moest het even snel schrijven, kwam erachter dat ik allang niet meer had ge-update😬 school is weer begonnen en k ben alweer een week ziek geweest🙄.
Maar k ben nu druk bezig met schrijven ik wil sws 1 x per week uploaden☺️.

Klik op het🌟
Comment💭 (verbeter punten etc mogen ook altijd)

Xx Judith💕
(445 woordjes)

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 15, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Aurea Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu