We beginnen bij het begin en dat is zo een 10 jaar terug, op de dag na.
Gewone schooldag, alles normaal. 10:46 ik dacht aan hoe ik 45 had zien voorbij gaan en daarvoor nog 34.
Alles leek zo traag te gaan, wat elke leerling zegt: ik viel er bijna van in slaap! Ik lag BIJNA in slaap tot...5 maart en er stapt een nieuw meisje onze klas binnen. Ze stapt tusse de banken heen om op een plaat rechts achteraan te gaan zitten. Bij het voorbij gaan kan niemand zijn ogen van haar afhouden, er was iets bijzonder aan haar. De komende 5 minuten kan niemand stoppen met naar achteren te kijken, ze merkt het en lacht met genoegen.
Reageert nonchalant en zegt:
"Hey! Bakvissen, kijk voor jullie!"
Niks verandert tot de 5 minuten zijn afgelopen.
Bij heb verlate van het lokaal blijven jongens maar achter haar lopen. Ze lijkt er geen probleem mee te hebben en lacht, ze lijkt het zelfs leuk te vinden.
Ik geef toe! Mijn ogen gingen ook geen seconde van haar zijde.Ze... Ze zei "hey"
2 weken gingen voorbij en ik kon haar maar niet loslaten, er is iets met haar! Iets misterisch, iets dat niet klopt. Donderdag kom ik uit de wc en zie ik haar voor de spiegel staan, lipstick aandoen. Het valt me op dat ze een prachtig wit en recht gebit heeft. Ze teut haar lippen en daarna zegt ze: "hey"
"Euhm, hey" antwoordt ik. We zeide in de afgelopen 2 weken helemaal niets tegen elkaar.
"Cava?" Vraagt ze.
"Jaja, mè u?"
"Juaa, zoals altijd neu?"
"Ohe.." Ik snap het niet goed en weet niet wat zeggen. Ze is heel spontaan, ik niet, help?! Nerveus probeer ik de kraan open te krijgen met mijn bezeepte handen. Hopeloos vergeet het! Het lukt niet!
Ik had mijn hande op de kraan wanner ze de kraan en mijn hand vast neemt en open draait. Ik begin wat te blozen en zeg veel te stil dankje. Ze lacht en geeft me een zoen op men kaak "tot straks" .
Wat was dat???!Mijn hart is nog steeds veel te snel aan het kloppen wanneer ze langs me naar haar plaats loopt. Ze laat een verslavende geur achter bij het voorbij gaan. Er valt haast niet aan te weerstaan. Ik kijk achter me en zie haar zitten: fonkelende maar stoere ogen, volle lippen in niet te donkere rode
lipstick die je de mooiste lach op aarde kunne geven, donker tot licht bruine krullen die ze soms van de ene schouder naar de andere verplaatst, zwart gelakte nagels, zwart leder jasje met een hemd onder waar een een paar knopjes van los ware, gescheurde jeans op laarzen.
Hi... 😍
JE LEEST
The need for 2 fingers and blood
VampireInt kort? School, gay, vampier en seks Hope u like it😜 En lees verder voor beschrijving. Vic zit in haar laatste jaar middelbare school, niets spannends gebeurde er tot Eli in het midden van het schooljaar de klas binnen stapt. Ze trekt alle aandac...