Ze zit naast mij, we kijken elkaar in de ogen. We willen elkaar zo graag, we weten het, we voelen het. We kunnen niet lang gewoon naast elkaar zitten.
Eli verandert van houding, telkens ze bij me is met andere mensen om ons heen is Eli de stoere meid, maar wanneer we alleen met twee zijn is ze een simpel meisje en zelfs kwetsbaar.
Ze schuift haar stoel dichterbij en wrijft over mijn hoofd. "Hey jij weer" zegt ze en knipoogt. "Ja ik weer" ik lach. Ik ben blij dat ze naast me zit, mijn hart lijkt wel op een draaimolen te zitten als ze bij me is.
Ik begin stap 5 in de opdracht te lezen, we moeten twee middelen mengen. Ik neem de middelen en meng ze, het wordt paars. Ondertussen voel ik haar hand over mijn been glijden. Ik neem haar hand vast en knijp er in met lust, ik wil haar. We kijken elkaar aan het duurt maar even of Eli verandert weer in de stoere meid. "Kom bakviske nog 2 stappen te gaan he!" "Jaja!"
We werken ons werkje af en dienen het in. Tijdens het werkje kon geen van ons onze handen thuis houden. De les is gedaan. Eli en Benjamin, Lesly en Ik ontmoeten elkaar weer. We vertellen hoe het ging en Eli geeft Benjamin een kus als we door de klas lopen richting de deur. Wanneer we amper 5minuten uit de klas zijn zie ik Eli afscheid nemen van Benjamin en naar mij toe lopen. "Kom" zegt ze duidelijk in mijn oor wanneer ze voorbij loopt. "Sorry Les ik moet gaan!" Zeg ik snel tegen Lesly. "Byeee!" Antwoordt ze terug. Ik loop achter Eli aan. "Hey" zeg ik heigend tegen haar als ik bij haar aankom.
"Wat wil je doen?" Vraag ik. Ik zie haar door de ramen van de lokalen zoeken. "Hier"ze steekt een sleutel in de deur van een lokaal en doet hem open met een zwier. Samen met haar loop ik binnen, ze doet de deur achter me onmiddellijk dicht. Ze tikt met haar hand op een bank "kom zitten"
Ik ga zitten. Ze komt voor me staan, doet zacht mijn benen open en komt er tussen staan. Met de buitenkant van haar vingers gaat ze over mijn kaak, kijkt er naar en dan terug in mijn ogen.
Ze doet haar haar naar een kant en buigt haar hoofd wat aan de andere kant.
JE LEEST
The need for 2 fingers and blood
VampireInt kort? School, gay, vampier en seks Hope u like it😜 En lees verder voor beschrijving. Vic zit in haar laatste jaar middelbare school, niets spannends gebeurde er tot Eli in het midden van het schooljaar de klas binnen stapt. Ze trekt alle aandac...