Proefwerk: start

1.4K 14 1
                                    

"Elisabeth!" (Enkel leerkracht fysica zegt haar volledige naam)
"Zeg maar Eli mevrouw" antwoordt ze nonchalant. "Zou je je bundel niet komen halen?" Ze sloft naar voren. "Heb je al een partner?" "Ja, Vic" het verast me enorm.
Wat? Ik? Ze grijnst ondeugend naar me met een knipoog. Mijn gezicht kleurt lichtjes rood en trek mijn wenkbrauwen wat omhoog.
Mijn werkelijke naam is Victoria, maar dat zegt niemand behalve leerkracht Fysica dan.
We moeten samen gaan zitten voor het proefwerk dus Eli flopt zich neer op de stoel naast me.
"Wat verschoot jij zeg" ze legt haar haar op de andere schouder en legt dan haar hoofd op haar hand. Haar andere hand legt ze op mijn been terwijl ze naar me glimlacht. "Wel euhm.. Ik zag dat niet aankomen" waarna ik nerveus terug lach. Ze giegelt, niet als hihihi maar meer binnenmonds, alsof ze wist dak ik het zou zegge en leuk vond. Over alles leek ze controle te hebben, alles ging vlot en volgens haar hand. Mensen draait ze rond haar vinger als niets.

Maandag

Ik zit naast haar bij lunch, dit komt door: "zitten we samen met de lunch voor dat proefwerk?". Ik zit dus naast Eli en Eli naast Joris die naast Nicolas zit. Joris is wat je wel "de perfecte jonge" kan noemen. Donker haar, dezelfde kleur perfecte wenkbrauwen, brede schouders, gespierd en ja inderdaad een strak kontje die hij maar al te graag laat zien. Hij draagt een simpel hemd toegeknoopt met opgerolde mauwen op een jeans en gympen. Nicolas daar en tegen ziet er meer uit als een sexy nerd, bril en wat langer en donker blond haar. Beiden hebben ze dezelfde heel lichte bruine ogen. Zij en Eli zitten wat te stoeien samen, ze kennen elkaar heel goed net als broers en zus want ze maken soms ruzie...
Het stoeien gaat wat te ver voor Eli en ze blaast. Ze blaast, maar niet als zuchten maar meer als schreeuwen zonder geluid enkel een ge-"ksscchh". Haar mond is open met opgetrokke lippen en een paar vlijm scherpe hoektanden komen uit haar gebit.

The need for 2 fingers and bloodWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu