Haar tanden zouden bijna in mijn nek steken "wil je?" "Doe" antwoord ik.
"Oke, maar niet zomaar" en ze loopt naar de bureau vooraan het lokaal. Ze trekt een lade open en haalt er een versierd oud wijnglas uit. "Gaan we iets drinken?" Vraag ik. "Hahaha je hebt het helemaal juist" haar lach verandert in een serieus gezicht als ze een dolk uit haar laars haalt en haar pols open snijdt. Er komt veel bloed uit dat ze in het glas laat lopen "dat is straks voor jou, mijn schatje" terwijl ze met sexy wiegende heupen naar me toe stapt. Haar twee vingers gaan onder mijn kin en tillen het omhoog waarna ze me kust. Eli duwt haar af op een van de banken en samen knallen we hard tegen de tegenoverstaande muur. De muur barst achter mijn rug, Eli steekt haar nagels in het gordijn naast ons om ons beide omhoog te houden. Met haar ander hand voel ik haar mijn broek open doen en naar beneden trekken. Mijn onderbroek neemt ze vast en trekt het met een enorme kracht van mijn lijf en gooit het weg. We kussen terwijl ze met 2 vingers tussen mijn benen zit te spelen. Ik sluit mijn ogen van genot en kreun, ik kan het niet laten, ik zet mijn nagels in haar nek. Ze lacht met genoegen en gaat door, deze keer sneller en harden. Ik ga kapot van genot, ik heb het bloed warm. Mijn warm tegen haar ijskoud lichaam geeft explosies binnen in. "Lekker?" "Uhuuen" zeg ik buiten adem. "Weet je wat beter is?" "Nee, wat dan?" Nog wat hijgend. We glijden naar beneden terwijl haar nagels grote lange scheuren achter in het gordijn achterlaten. Als we op de grond staan knelt ze me tegen de muur en neemt mijn nek stevig beet waarna haar hoektanden vliegensvlug tevoorschijn komen, ze glimlacht met genot en bijt als een hongerig beest in mijn nek.
"Aaahe" roep ik van de pijn en zak door mijn knieën. "Hier hier!" Ze houd het wijnglas met bloed voor me "drink!"
Ik drink het en verbazend genoeg heel snel en alles in een keer leeg. "Mmmh veel beter" terwijl ik het laatste bloed van mijn lippen lek. "Dacht ik al" hoor ik haar nog net zeggen. Ik zie haar voor mij met heel lichte ogen naar me kijken maar niet voor lang.
Alles wordt zwart.
JE LEEST
The need for 2 fingers and blood
VampireInt kort? School, gay, vampier en seks Hope u like it😜 En lees verder voor beschrijving. Vic zit in haar laatste jaar middelbare school, niets spannends gebeurde er tot Eli in het midden van het schooljaar de klas binnen stapt. Ze trekt alle aandac...