Totul a inceput intr-un oraş numit ''Santa Bella''. Ai spune că e pustiu pe acolo dar exista un baiat de 21 de ani pe nume Cody Gabencol era foarte draguţ in ochii tuturor fetelor dar, pacat ca el era luat de Melinda o fată cu o situaţie financiară foarte bună faţă de a lui Cody,poate de aceea doresc parinţii lui Cody să il insoare cu Melinda.Dar relaţia lor nu era doar lapte şi miere, pentru că Melinda era foarte ocupată cu meseria ei, ciudat e că el nu ştia cu ce se ocupă iar de fiecare dată cănd o intreba venea cu replica ''Eu macar muncesc''. Cody chiar o iubea pe Melinda şi vroia să işi facă parinţii mandri.Cody adora credinţa se ruga in fiecare seară şi ştie tot ce trebuie ştiut despre ''partea luminată''. Intre timp in ''partea intunecată'' Lucifer vine in Santa Bella pentru o nouă persoană de manipulat.Posedă un caine şi intra in mall. In apropiere Cody şi Melinda erau la ''cumparaturile săptămanale ale Melindei'', Cody carand toate cumpăraturile (erau multe) iar Cody scapă din greşeală o plasă, iar cainele posedat o ia .
Cody: daii drumu !! caine tampit *trag amandoi de plasă* . In timp ce Cody tragea de plasă o lumină roşie trece prin ea apoi vine in Cody, iar iris-ul(ochiului) devine complet alb,cainele se calmează şi dă drumul la plasă in timp ce Cody pică pe jos.Cody se trezi şi...
YOU ARE READING
Dublucifarea
General FictionIn această poveste este vorba de un băiat care ajunge să ii se schimbe complet viaţa. De la băiatul bun să devină o altă persoană.