Dublucifarea-FINAL

16 3 0
                                    

Scuze,again ca v-am lasat balta, dar eu am fost la tara de cosmar, si toti s-au gasit sa se ia de mine aiurea, si deja mi-au facut ai mei planurile de noul programu p*li.Eu acum [momentul cand scriu] am incercat sa scriu in notepad si sa ii dau copy-paste cand pot,dar asta este o poveste mult mai interesanta decat povestea ''Dublucifarea'' in sine care probabil nu vreti sa o auziti(povestea mea) poate voi scrie si despre asta mai incolo... 

------------------------------------------------------------------ 

Era...Sabrina Rogers ! Cody deja se panicase stiind 

ca daca Lucifer afla v-a iesi urat.Tot se plimba el agitat prin camera incercand sa gaseasca o portita de scapare.Si ca tot vorbim de lup,sunase la usa. 

Cody deschide usa iar Sabrina fuge ingrijorata in bucatarie unde se afla Lucifer.Cody curios se duce in bucatarie dupa ea.Sabrina ii puse lui Lucifer mana pe frunte,ii vorbea cu ''lugulugu'' . 

Sabrina: Ceva nu e inregula cu el.De cateva saptamani nu mai glumeste cu noi ba chiar ne ignora stand aici ca o statuie indopandu-se cu dulciuri ! 

Lucifer: Nu e vorba de mine.Am un presentiment care nu imi da pace.Ceva rau se va intampla. 

Cody: Dar tu produci tot raul ... 

Lucifer: nu e chiar asa Cody (intrerupandul) 

Cody: Cody? cum ramane cu puta,pustiu,codita...wow e chiar rau. 

Sabrina: Foarte ! nemuritori nu mananca...mai ales deastea cu calorii. 

Cody: Ma scuzi putin. 

Si il lua pe Lucifer la separeu de brat ,pentru ca deabia putea mergea. 

Cody: Stii poate ai fost supra solicitat ca ai omorat cam multe fete pentru o saptamana. 

Lucifer: Nu prea cred...acum scuza-ma am vazut ca ai in frigider niste inghetata si ceva dropsuri. 

Sabrina: Bine baieti eu va las,ca am concert.Sa ai grija de Luci..pa. 

Lucifer: Pa(cu jumatate de gura) 

Dupa ce pleaca Cody il inchide pe Lucifer in bucatarie,ia telefonul oftand si o suna pe Natalia. 

Cody: Alo,Nati? poti veni la mine? 

Nici nu mai era vorba de ce si cum Natalia stia deja .Desi era scanteie intre ei inca au ramas la stadiul de ''adventura'' si nimic mai mult. 

Intre timp o familie tocmai campase cu cortul intr-o padure.Acea familie avea si o fetita mica blonda,cu parul prins in coada,avand intre 4-6 ani,ochii albastri si o salopeta rosie si cu o palarie de aceasi culoare.Ii placea sa sape pamantul usor umed dupa ploaie din padure,isi luase lopetile de jucarie si facuse o gaura destul de adanca.Cartita noastra mica sapa ,sapa si iar sapa pana a dat de o bucata de punga de plastic.Fata curioasa a continuat sa sape si a aflat ca acea punga era cu mult mai mare. 

O desfacu si da de....*pauza de suspans* capul Melindei. 

Fetita: Aaaaa !!!!! mamii !!!! 

Intre timp Cody si Natalia atipisera: 

Melinda: Tie bine cu el? ei bine bucurete cat mai poti draga.Mwhahaha ! *Natalia tresari* 

Cody: Esti bine? 

Natalia: Da,da ma simt perfect...doar un vis. 

Cody: aa..inregula. 

Natalia: Cody...sper ca nu crezi ca am inlocuit-o pe Melinda. 

Cody: In nici un caz..tu esti cu mult mai speciala. 

Natalia: Mie frica...tot o visez amenintandu-ma. 

DublucifareaWhere stories live. Discover now