Dublucifarea-Epilog

17 4 0
                                    

După ce Lucifer a dispărut a apărut poliţia.

Poliţia: Mainile sus ! eşti arestat pentru ucidere !

Se pregătea să ridice mainile dar s-a dus printre ei fugind.Cu poliţia pe urmele lui a luat-o pe Natalia de mană şi au luat o maşină decapotabilă roşie.Şi au plecat pană au ieşit din Santa Bella.

Intre timp in Santa Bella:

Lucifer: Hei eşti bine?

Sabrina: Nu,intrebarea e ,dacă tu eşti bine,pentru că ultima dată cand te-am văzut deabia te ţineai pe picioare.

Lucifer: Niciodată nu m-am simţit mai bine.

Sabrina: Mă bucur pentru că am fost stresată din cauza certurilor cu trupa,moartea prietenei mele.

Lucifer: Atunci nu am să iţi spun că plec.

Sabrina: Ce face???!! adică mă laşi aşa?

Lucifer: Scuze,dar nu imi e locul printre muritori.Dar promit că o să ne vedem in toate vieţile.

Sabrina: Promiţi?

Lucifer: Cum faceţi voi muritori..pe degetu mic *scoate degetul mic*

Sabrina zambi şi il sărută.

Lucifer: Woow cum rămane cu ''nu mă sărut cu bestile''

Sabrina: Las-o baltă oricum e ultimul...din păcate.

Lucifer: Mda...dar degetul mic *scoate degetul mic din nou*

Deci da Lucifer nu a mai venit de atunci in Santa Bella si se pare ca nici Cody si cu mine...aa da sa vedem ce s-a intamplat in continuare.

In masina:

Natalia: Nu inteleg...de ce m-ai luat cu tine? te poti culca si cu alte fete.

Cody: Degeaba.Niciuna nu e ca tine.

Natalia: Poate,dar dupa ce ai facut.Esti de neiertat.Unu la mana e ca mi-ai omorat cea mai buna prietena,doi la mana mi-ai ascuns asta.Iar acum spui ca ai mai chinuit si alte fete???!!! esti un bou !

Cody: Faza cu celelalte fete imi pare rau ! am fost un bou manipulat de una! nu ai intelege ! doi la mana nu iti puteam spune asaceva !

Natalia: Da,da.

*Ies din masina* Aflandu-se in New York.Natalia se uite in jur si spune cu o voce dezamagita.

Natalia: De ce imi faci asta Cody? nu am sa mai vorbesc cu tine in viata mea !

Cody zambind: Bine.Raspunde-mi la o singura intrebare apoi tac cat vrei tu.

*se pune in genunchi...si scoate un inel cu diamante*

Cody: Vrei sa fii sotia mea?

Oh doamne ! sper ca glumesti ! visul meu din liceu s-a indeplinit ! este la picioarele mele...dar m-am maturizat impostorul asta si-a scos masca.Eram pregatita sa spun,un hotarat ''nu'' ma fac dintr-o data verde la fata si vomit intr-un colt.

Cody: Asta e un ''nu'' ?

*se uita urat la el*

Cody: Scuze...esti bine? stiu sunt un idiot !

Natalia: Da...

Cody: Ce da?

Natalia: vreau sa fiu sotia ta.

Cody zambi si a imbratisat-o.

Ne-am luat un micut apartament,visam sa ducem alta viata,dar nu a fost chiar asa,pentru ca dupa cateva luni l-am gasit mort.Nu stiu ce s-a intamplat.Politia din Santa Bella incearca acum sa ma caute pe mine fiind complice.Off,nici nu i-am apucat sa ii fii spus ca a venit barza.New York-ul e super mi-am facut o prietena noua pe nume Beatrice...vorbim mai mereu la cafea.Nu o sa va vina sa credeti ce idee mi-a venit: Sa imi schimb identitatea.Iar in prezent am scapat de ochelari,am 36 de ani,sunt castanie cu suvite blonde casatorita cu Dave Dwesten[un tip bogat] si fiind cunoscuta ca Valeria Dwesten.Şi am o fetiţă pe nume Cloe Dwesten.Dave crede ca e copilul lui nu stie nimic de trecutul meu.Si inainte sa moara Cody mi-a povestit totul despre cunostinta sa cu Lucifer,era de-a dreptul fascinant.Cu singuranta l-am crezut cam greu...dar se explicau multe.In memoria sa am scris o carte despre intreaga sa viata numita ''Dublucifarea'' si a ajuns best seller.

Facandu-ma o scriitoare celebra.Dave stie ca povestea e fictiune,iar Cody Gabencol nu exista iar Natalia este si ea inventata.Acum Cloe are 15 ani,destul de mare şi inteligentă de a aduce trecutul in viaţa Nataliei.Asta veţi afla in Dublucifarea 2.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 07, 2013 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

DublucifareaWhere stories live. Discover now