Era...Cody: Natalia?
Natalia: Scuze că am dat buzna aşa.De ce cine credea-i că sunt?
Cody: nimic, lasă...superbă rochie.
Natalia: Nu e a mea....
Cody: Ştiu...e a lui Melinda a purtat-o la balul de absolvire.De atunci mă indrăgostisem de ea cu adevărat.
Natalia: Mda, balul de absolvire...:<
Cody: Ştii du-te acasă că e destul de tarziu. Iar iubitul tău iţi v-a pune multe intrebări.
Natalia: Se pare că nu mă mai cunoşti Cody.
Cody: Eşti colega mea de liceu,cum să nu te cunosc?
Natalia: Şi nu mai ştii cum eram in liceu? eram fata timidă cu nasul in cărţi,iar la balul de absolvire nu am dansat cu nimeni am stat pe un scaun toată noaptea.
Cody: Ei bine aia a fost in liceu,acum am devenit independenţi şi mai maturi sunt sigur că ţi-ai făcut viaţa ta.
Natalia: Nu e chiar aşa.
Cody: Ştii dacă te acomodezi greu cu feţe noi,dă din nou de baieţii din liceu vezi cum le mai e viaţa şi poate regăseşti un baiat pe care ai pus ochii din liceu.
Natalia se inroşi.
Natalia: Ce vrei să spui?
Cody: Oh haide te-am văzut cum te uitai.
Natalia: Atunci şti că eu te..
Cody: Ştiu că erai mereu cu ochii după Rosh,vechiul meu amic şi coleg de bancă.
Natalia: Daaa....Rosh ! bună idee mersi !
Cody: Ok acum fără iubit chiar trebuie să te duci acasă.
Cody: Şi oh...* ii dă elasticele jos* nu mai eşti de codiţe ! aşa e mult mai bine :)
Natalia: Oh..mersi.Cody deschide uşa de afară:
Cody: :O
ploua cu găleata.
Cody: nu poţi pleca pe vremea asta.
Natalia: Am să vad eu ce fac...*fulger*
*sună telefonul*
Natalia: alo,mamă? sunt bine,sunt acasă la...o prietenă,dar nu pot rămane la ea...nu ai intelege.
Ştiu că e periculos dar...nu ţi-o pot da la telefon ! e in...baie.Ok am să ii spun...bn bn pa.
Natalia: ăăă...mama a spus să nu plec pe vremea asta că e periculos.
Cody: Ai minţit-o că eşti la o prietenă;))
Natalia: Păi sunt...la Melinda.
Cody: bine dar nu e in baie...
Natalia: Nu...e moartă.
Cody: De unde ştii?
Natalia: i-am auzit părinţii spunand de asta.Cred că a omorat-o cineva şi ştiu cine.
Cody: :-s
YOU ARE READING
Dublucifarea
Genel KurguIn această poveste este vorba de un băiat care ajunge să ii se schimbe complet viaţa. De la băiatul bun să devină o altă persoană.