33

3.9K 320 18
                                    

11 March | 0532 petang

Srh: Hisyam? Kau nak keluar date ngan Farah ka?

Srh: Kenapa kau tak bagitahu aku? Farah lagi penting ka dari aku?

Srh: Oh okayy. So this what we called friendship? Ni ka yang kau kata nak bagi surprise sama aku?

Srh: Thanks for the gift Syam. I hate u! How can u do this to me? KAU TAK INGAT BIRTHDAY AKU KA APA?

Srh: fine! Apa gunanya dapat kawan cam kau kan? Kau fake betul lah Syam! Depan aku, kau punya main baik. Semua tu lakonan kau ka? Tiba2 menghilang! GLUCK WITH UR DATE WITH FARAH!

0626 petang.

Adrn: Assalammualaikum birthday girl!

Srh: Waalaikumsalam. :)

Adrn: R u ready?

Srh: Ready for what?

Adrn: Secret. Hurry up, and get ready! I bagi masa awak besiap 30 minit. Nanti tepat jam 7, driver saya akan datang ambil. Okay?

Srh: 30 minutes? Where r we going? Pakai baju casual ka apa?

Adrn: Pakai ja apa apa. But, it's better kalau tunjuk sifat ayu Sarah tu. Adrian suka.

Srh: Ayu? Hmph okay. ;)

Adrn: Cepat bersiap.

Srh: Okay ! Ayy ayy captain! *copy line spongebobpaints! lol*

Selepas Sarah membalas mesej Adrian, dia terus bergegas ke almarinya untuk mengeluarkan bajunya yang dia sudah sediakan seminggu yang lalu. Dengan niat, ingin memakainya semasa keluar dengan Hisyam semasa birthdaynya.

Blouse hitam lengan panjang dan black floral long skirt di sarungkan ke badannya. Memang dia telah merancang ingin memakai skirt itu. Ingin menunjukkan sifat ayunya kepada Hisyam. Tetapi, tidak kesampaian. Sekarang, Dia benci Hisyam. Di sebalik kata benci, terselit kesedihan dan kecewa. Apa tidaknya, inilah kali pertama dia akan menyambut ulang tahunnya tanpa kehadiran Hisyam di sisinya.

"Kawan" ✔Where stories live. Discover now