√2√

21 6 0
                                    

Güneş saçma sapan hareketler yaparken benide uyandırmayı başardı.Yataktan kalktım ve elimi yüzümü yıkadım. Beraber kahvaltımızı yaptıktan sonra okulumuz yani Barutlusu Lisesi'ne gitmek için yola koyulduk. Okulun ilk günüydü bu arada. Annem ve babam öldükten sonra ilk okula ayak basışımızdı. Ailem öleli tam 1 yıl oluyordu bu gün. Okul kapısından içeri girdiğimizde herkes bize bakıyordu. Sarıya kaçan saçlarım ve minyon tipimle çok dikkat çekiyordum. Zilin çoktan çalmasına rağmen herkes dışardaydı. Biz Güneşle beraber sınıfımızı belirlemesi için müdürün odasına gittik.Pardon müdür müdür değildi.Müdireydi.Adıda Sibel Atagül.Duyduğuma göre çok sert biriydi. Kapıyı tıklatarak odaya girdik. Oda beklediğimden dahada doluydu,anlaşılan herkes sınıfını öğrenmek için gelmişti.Müdire Sibel'de okulun bahçesinde toplanmalarını, birazdan onunda inip kürsüde herkese sınıfını ve okulun kurallarını söyleyeceğini belirtti.Bunu duyan Güneş ve ben okul bahçesine doğru yürümeye başladık.Bahçede dağınık olan sıraların bir kenarına bizde geçtik.Birazdan da müdire Sibel geldi.Elinde tutmak zorunda olmadığı mikrofona yaklaştı ve konuşmaya başladı.
"Sevgili öğrenciler..2016-2017 eğitim yılımızda hep birlikte olacağız..gibi sıkıcı konuşmalarını söylerken sıra herkesin sınıflarını söylemeye geldi. İsmini duyan sınıfına gidiyordu. "Aren İzgi 11B sınıfı " diye Sibel hocanın anonsunu duyduktan sonra Güneşe dönüp
"Sen sınıfını öğrenince gidersin canım, tenefüste de benim yanıma gelirsin Unutma 11B!." dedim ve sınıfıma gittim. İçeri girdiğimde tek boş yer orta sıralardaydı.Allah'tan yanımda kimse yoktu,yalnız oturmak istiyordum çünkü aileme olan nefretimden sonra insanlardan uzaklaşmaya başladım. İlk dersimiz fizikti ve ben fizikten nefret ederdim fakat diğer derslerim iyiydi hoca anlamadiğim bişeyler anlatırken ben telefonumla ilgilenmeye karar verdim ve çantamdan çıkarıp masanın altına koydum. Tam o sessizliğin ardından benim telefonumdan bir ıslık sesi yükseldi  "ALLAH KAHRETSİN". Hoca dahil herkes benim oturduğum sıraya baktı ve hocadan gelen bir ciyaklamayla yerimden zıpladım "okula telefon getirmenin yasak olduğunu bilmiyor musun sen!" donakalmıştım."Ben...ben "diye kekeledim  hoca zaten konuşmama fırsat vermeden "anladım ben seni,tenefüste yanıma gel " dedi derse devam etti ve çok geçmeden zil çaldı. Harika bir ilk günden rezil olmadığımız kalmıştı..

-Çikolata-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin