Çok zekiyim.
Kahretsin.
Ama kaçıncı sınıf olduğunu biliyordum tabiiki.9.Sınıftı.Hemen 9.sınıfların olduğu kata çıktım.Mecbur olarak tüm sınıfları gezecektim.5 şube vardı.Alfebetik sırada en başta olan A'dan başladım.B...C...Sıra D'ye gelmişti.Tam 9D'ye girerken omzumda bir el hissettim.
"Aren nerdesin yaaa sennn!!?"
"Biliyorum Güneşşş meraklandın ama başıma gelenleri bir bilsen..! Hadi hemen sizin sınıfa gidelim de olanları anlatayım.Bu arada sen hangi şubedeydin?Seni bulmak için tüm 9'ları gezmek zorunda kaldım.?"
"Aren sakin ol şampuan .!Yine saç spreyi gibi püskürmeye başladın .Tamam hadi gidelim sınıfada seni bu kadar heyecanlandıran olayı öğrenelim;bu arada 9D sınıfındayımm."
Dedi ve onun sınıfına gittik ve onun sırasına oturduk.Ben olanları anlatmaya başlamıştım.Güneş'te birsürü soru sormaya.
"Eee peki adı neymiş?
"Uras..Soyadını henüz bilmiyorum,o kızlardan duydum zaten adınıda."
"Sanırım sana şaşırtıcı tesadüflerden bir örnek vermek zorundayım."
"Noldu ki???"
"Onun kardeşi,yani Pelin Savaş bizim sınıfta,veee biz onunla tanıştık,biraz samimi olduk ve hatta bu sırada birlikte oturuyoruzz:)))"demesiyle ben iptal.
"İnanamıyorum.Artık tesadüflerede inanıyorum.Gerçekten şok oldum.Demek soyadı Savaş. Uras Savaş. Ee şimdi kardeşi nerede o zaman?.."
"Tenefüse çıktı.Banada sordu ama ben kardeşimin yanına gideceğimi söyledim,yarın çıkarız dedimm"
İnanmıyorum,ama daha Uras'ı bile tanımıyorum.
Hani daha yeni gördüğünüz,tanımadığınız birinden çok saf bir şekilde hoşlanırsınız ya o çok güzel bir duygudur.
Peki siz hiç bu saflığı hissettinizmi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Çikolata-
Novela JuvenilBir kızın hayatındaki erkeğin rolü ve hayalleri.. ~Yeşil gözlü katil❤♥~