Korak po korak, družina se polako kretala kroz bujnu šumu Zemljane Doline u sektoru sedam. Iako umorni, iscrpljeni i gotovo bez daha, nastavljali su dalje. Morali su izaći van granica Atlantisa, doći do Portala i otići negdje, negdje gdje neće biti traženi. Duboko u sebi znali su da je uzbuna već vjerojatno podignuta posvuda na Zemlji. Gdje god da odu, neće biti sigurni, nijedno mjesto ne može im zajamčiti dugotrajnu sigurnost. S jedne strane bio je Atlantis koji se naglo okrenuo protiv njih, a s druge strane bila je Elektra. Nitko od njih nije znao za što je sve sposobna, ali su bili sigurni da je vrlo moćna i izopačena. Svi, osim Thalie, su čuli proročanstvo koje se odnosilo na Elektru i jednog posebno moćnog Čuvara.Odabir je završio. Čekala se samo odluka Čuvara. Masa u dvorani raspala se na grupice od četvero do najviše desetero ljudi. Nestrpljivost i neizvjesnost osjećala se u zraku, opijala je okupljene poput droge. Svi su se nadali da će biti izabrani, stajati uz Čuvara, dobiti najveće počasti, priznanja i odobravanja drugih, no u isto vrijeme to nisu željeli. Bilo ih je strah, rijetki su bili oni kojima je bilo svejedno, ali bilo je mnogo onih pohlepnih, gramzivih.
"Ej, Ethan!"
Ethan se naglo okrene od lica svoje grupe čiji je dio bio na testu. S drugog kraja sobe podrugljivo ga je gledalo dvadesetak lica. Njihov 'vođa' napravio je nekoliko koraka naprijed. Ethan ga nije poznavao, no svejedno ga je brzo odmjerio. Bio je vrlo krupno građen, ostavljao je dojam osobe koja je u stanju učiniti sve samo da se dokopa svog cilja.
Okrenuo se i Ryan, koji je dotada leđima bio okrenut skupini, i to s razlogom. On ih je, za razliku od smetenog Ethana, vrlo dobro poznavao. S njima je zajedno prolazio obuku, čak se i sprijateljio s nekima, no onda ih je društvo izopačilo.
"Ti si Ethan, jel' da?", upita krupni sa pokvarenim smiješkom. S visine odmjeri Ethana koji je naspram njega izgledao kao najmanji mrav.
"Da, jesam", odvrati Ethan. "Trebaš me nešto?"
Grupica iza krupnoga se nasmije.
"Da", kratko uzvrati on. "Želim borbu, a čuo sam da si ti odličan, jedan od najboljih."
Grupica se ponovno nasmije. Ostatak dvorane utonuo je u grobnu tišinu. Ethan krajičkom oka pogleda Ryana, koji je s neprijateljskim žarom u očima gledao izazivača. Hayley i Amber bile su spremne držati Ryana u slučaju da nasrne na nekoga iz grupice.
"Lakše, Ryan", dobaci krupni Ryanu. "Jel' ti treba hlađenje, ledena kupka možda?"
"Ne treba mu ništa", brzo uskoči Ethan prije no što je ljutiti Ryan uspio išta izustiti."Tražio si mene, dobit ćeš me."
Ethan hrabro istupi naprijed. Pretpostavljao je da se bori protiv vladara vatre jer grubijan je odgovarao tom opisu. Krupan, mišićav,svijetle kose, preplanulog tena, pun tetovaža. Klasičan gospodar vatre. U glavi je vrtio sve moguće napade kojima bi ga iz prve oborio na pod, no nijedan mu se nije činio dovoljno snažan.
"Prepuštam ti prvi potez", podrugljivo se naceri krupni.
Ethanu se to nije trebalo dva puta reći. Na iznenađenje grupe iza velikoga, Ethanove oči zabljesnu jarkom zelenom bojom i u trenu oko izazivača izraste velika kupola gustog bilja. Srce u njegovim prsima ubrzalo je svoje otkucaje, upozoravajući Ethana da bi stvari mogle izmaći kontroli.
Za razliku od svih ljudi u ovoj prostoriji, on se nije mogao kontrolirati. Išao je na stotine dodatnih satova samo kako bi naučio kontrolirati svoj element, svoje moći. Sve je bilo uzalud. Jedino što je naučio jest da mora smiriti misli i otkucaje srca. U posljednje vrijeme ni to nije pomagalo, što je bio pouzdan znak da će uskoro puknuti.
ESTÁS LEYENDO
Devil [angel 2]
FantasíaNakon velikog iznenađenja i neočekivanog bijega iz dvorca, Thalia i njena osobna garda stižu u L.A. Chris je oduševljen Thaliinim povratkom, a ni Thaliina sreća nije ništa manja. Par odlučuje nadoknaditi vrijeme koje su proveli razdvojeni jedno od...