Ben kendimi bıraktım ve gözlerimi yumdum.Gözlerimi açtığımda kendimi Cem'in kolları arasında buldum.Bi süre bakıştıktan sonra kollarını geriye iterek teşekkür ettim ve geri Gözdegilin yanına gittim.Arkadaşlar bi kaç kadeh kaldırdılar ama ben içmedim.En sonunda Gözde bana meşrubat diye içki içirdi.Neyseki fazla sarhoş olmadım.Gecenin sonunda nedense eve Cem'le dönmek istemedim ve o beni görmeden eve döndüm.Eve vardığımda yorgunluktan kendimi öylece yatağa attım.Yatakta aklıma havuza düşmekten beni kurtardığı an,bakıştığımız an ve onu pencerede gördüğüm an geldi.Bunları düşündükçe kalbim iyice hızlı atmaya başladı.Daha fazla dayanamayıp yapıştım pencereye.Gördüğüm kadarıyla duvarlara vurup sinir krizi geçirircesine titriyodu.Ne olduğunu acayip merak etmiştim ama yapcak bişey yok.Sabah okulda sorma düşüncesiyle uykuya daldım.
Sabah olduğunda telefonumun çalmasıyla uyandım.Gözde arıyodu.Hemen açtım.
-Alo Gözde noldu?
-Dün gece nereye kayboldun kızım?
-Eve döndüm.Noldu ki?
-Sayende Cem sinir krizine girdi.Onu ektin mi?
-Yoo !
-Seni çok merak ettik telefonlarımızıda açmadın.Cem bi süre seni aradı bulamayınca onu ektiğini sanıp sinirlendi ve eve döndü.
Annem zırt pırt arar diye telefonumu sessize almıştım.Hem beni bu kadar merak ediceklerini de düşünmemiştim.
-Alo Eylem ordamısın?
-Burdayım.Neyse sınıfta konuşuruz.
-Tamam.Görüşürüz.
Okula gittiğimde Cem'den özür dileyecektim.Benim yüzümden sinir krizine girmesini istememiştim.Bi şeyler atıştırıp evden çıktım.Ayakkabımı giyerken Cem'in fazla uzakta olmadığını gördüm.Özür dilemek amacıyla peşinden koştum.Yanına vardığımda:
-Cem ben-
-Ne?Beni niye ektiğini mi söyleyecektin.
-Hayır!Ben seni ekmedim.Sadece eve tek dönmek istedim.Şimdide sinir krizi geçirmene sebep olduğum için özür dileyecektim ama vazgeçtim
deyip hızla uzaklaşmaya başladım.Bu sefer o benim peşimden koştu ve:
-Eylem ben,beni ektiğini sandım.
Yürümeyi bıraktım ve:
-Ama ekmedim !
-Biliyorum.Ben özür dilerim.
-Görüşürüz
Hızlı adımlarla okula yürümeye devam ettim.Okula vardığımda Gözde yanıma geldi.Suratım beş karış olduğu için dikkat çekiyodum.Muhtemelen Gözde'de bu yüzden yanımdaydı.
-Eylem iyimisin?
-İyiyim Gözde hadi sınıfa gidelim.
Birlikte sınıfa çıktık.Cem'in yanına oturmak istemiyodum ama başka sıra yoktu.Mecburen oturdum.
Akşam eve dönerken Cem yine yanıma geldi ve:
-Eylem özür dilerim dedim.Bişey söylemicekmisin?
Cevap vermeden eve girdim ve kapıyı Cem'in suratına çarptım.ARKADAŞLAR BEĞENDİYSENİZ VOTELEMEYİ UNUTMAYIN :D VE İYİ YADA KÖTÜ YORUM YAPIN :D